OT. snööö hos oss!!
Heejsan vill bara säga att det snöar hemma hos oss på typ 15 min är det redan 5 cm snööö. ska blir roligt attt gå ut med hunden sen :)… Kl tre så var det hur lungt som helst det såg ut som om det skulle tegna men inget meer…Roligt väder
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
samma här och vi har precis kommit in helt översnöade jippiii
Snö här med!! snöstorm tillochmed.. massa blåst. men det är det värt när det är snööööö..
här snöar det inte alls! ;) men det har snöat HELA vintern, så det är lungt för min del! ;)
Men gee mig snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kan ge dig lite snö om du vill? :)
Tack LillMalin ;)
här har vi massor =) är snart less på det :) men saknar den när sommaren kommer! ;)
Här har jag inte sett skymten av snö :( Det brukar jag ha gjort såhär års. Då har vi iaf haft snö ett par dagar i vanliga fall. I år har vi inte ens haft minusgrader mer än ett par dagar :/
Fasar för hur många fästingar som kommer i vår. Alla har ju överlevt vintern .-..
stackars er.
9, men ja hera fästingarna kommer att överleva detta som kommer nu här också, men jag vill inte tänka på det när det är så fint nu:-)

Vi fick nästan 1 dm i dag och nu har vi -3 grader. Men det ska bli plus i morgon så det blir snart vatten. Suck!
En 10 minus i en vecka hade gjort susen tror jag.
#12 Mysigt att få ha snön lite iaf :) inte dåligt att det kom så mycket :)
just nu har vi mycket snö och nästan 10 minus grader :)

Skulle aldrig vilja bo där det inte blir riktig vinter, snö måste man ju ha :) Idag sjönk temperaturen så mycket att all mysig kramsnö blev stenhård, inte så kul :(
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hera… du kan få min snö (jag kan spara lite till åskar som älskar den), för jag hatar vintern *fryser ihjäl ju*
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Jag tycker att det är ganska mysigt med snö. Det värsta är att man måste skotta så mycket. Dessutom har jag lite problem att komma upp för backen från mitt hus med bilen när det är mycket snö och halt. Idag fick jag försöka tre ggr innan jag kom upp. Det har snöat massor här de senaste dygnen och just nu har vi runt 9 minusgrader.
Japp, skottning är drygt. Och alla snövallar som är ivägen. Och när de inte hunnit ploga än och man får pulsa. Se där kom jag på lite negativt med snö :) Och igår fick jag flera loppbet också
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Snö, vad är det?
**MVH Cerrolyn
Vi har snö här med men Albin får inte leka i den då han blev opererad nu i Tisdags. :(
här är det stenhård snö på marken och snor halt! skit äckligt att gå på vägen:P
minus 3 grader är det också.. men känns som minus 10 när de blåser
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Stackars dig Lisette, var glad för att du inte är gammal! ;) då skulle det gått mycket mer ialla om man rammlade !
här artar det sig!!! uppe i 1 dm snö!!!
så ska det vara +3 grader i morgon och +5 på tisdag.. :-(
här fortsätter det att snöa jippi
inne på tredje dagen med snöande nu ^^ har precis varit ute och busat med aramis i snön :)