Hur hittade ni hit?
Vårt medlemsantal växer stadigt och det är förstås fantastiskt roligt! Vad jag skulle vilja veta är hur alla ni trevliga hundintresserade hittade hit. Sökningar på nätet, tips, värvningskampanjer, länkar….??
Och har ni några smarta tips på hur vi skall bli ännu fler, som vi kanske inte ännu tänkt på, lägg gärna in det här i tråden också:)
Tips från nån på ett annat forum.. I en tråd om vilka andra forum folk var medlemmar på. Så var det någon som sa hundar.ifokus, så då tänkte jag att jag skulle kolla vad det var. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Provade bara att skriva adressen åsså fanns ni där:-))Kan man inte få in en liten annons i några av hundtidningarna de kanske går att tigga sig till (vet ju inte om ni har någon budget här) prova med vivian på blandis om nu blandis tidningen finns kvar?hundsport finns väl fortfarande å sen en tidning jag hade förr nämligen slädhundsport fast hittar den inte på nätet
mvh/bjorsa

jag blev först medlem på rattor.ifokus och tänkte "hmm man kanske kan skriva hundar istället för råttor, undrar vart man hamnar då.. 

Via ridsport.ifokus :)

#2 Är du medlem på Blandis? Tänkte bli det innan jag hittade hit genom foto.ifokus.

Jag hittade hit genom iller.ifokus. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

samma som #4 ;)

Jag va medlem på ridsport och längtade efter att denna sidan skulle komma igång. Bra jobbat säger jag bara !!!!!!
Jag googlade på hundar och hamnade här

Medlem på mus-sidan & kikade bara runt & såg att det numera även fanns för hundar.
Är dock redan medlem på så många olika hundforum, så än så länge har jag inte varit så aktiv här

Hoppas du inte kan låta bli att aktivera dej. Vad får vi locka med?
jag hittade hit via en kompis :D
Via Ridsport =)

Fick tipset av min dotter Sandra som har illrar, själv har jag tre hundar så Hundar i Fokus passar mig bra!
Jag kom hit via ridsport som jag hittade via hästnet som jag hittade via en bekant

Kompis,ridsport,Illrar,dotter ja det finns många vägar till att träffa hundkompisar.

#5 Kerstin nej inte nuförtiden men var de några år när jag hade lite valpar under några år var bra att ha regestreringen av valparna genom dom men idag är jag icke medlem .är inte ens med i skk
mvh/bjorsa
Jag sökte efter div hundinfo (burar tror jag det var) på Google.
Jag hittade hit via Svemus sidorna.
Ren tur.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Sökte på msn på hundforum och hittade hit

google sökte efter hundfoto på google :)

via ridsport.ifokus
Jag hittade hit efter det jag skrev mig in i mus.fokus.

Tänk va mycket olika vägar som leder hit. :)

Jag tog mig hit på samma sätt som Åsa, via iller.ifokus 
Jag hittade hit genom råttor iFokus ;)

Tack till alla andra sidor i ifokusfamiljen som leder nya vänner hit till hundsidan.
Jag hittade hit genom ByeByeSandy som rekomenderade ridsport. Jag kikade naturligtvis in på Hundar då. ;)

Jag hittade också hit via iller.ifokus….