Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 678 ggr
LillMalin
0

ot. Nån vaken?

nån vaken som har lust att snacka? känns så tyst och tråkigt ^^

LillMalin
0

gonatt. nu ska jag soooova! ;) gonatt HiFare! =P

Liss
0

Jag är vaken, men ska kolla film nu iaf:) och äta glass.. de är väl bra såhär dags:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Kleverin
0

Jättebra!!! själv ska jag sova, har ätit glass och kladdkakaSkrattande

AnneN
0

Jepp jag är vaken… sitter med bildredigeringsläxa men photoshop vill inte som jag vill =(

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Yes jag är vaken än

gejsa
0

Usch vad gott glass och kladdkaka.

Liss
0

haha.. och jag har FORTFARANDE inte kommit till tvn fast den är så nära.. dumma dumma Lisette! Men nu SKA jag resa mig och hämta glass!! GRRRR*

SaraC
0

Jag är vaken :) Trött i kroppen men pigg i huvudet

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

VAd har du gjort med kroppen då? Sprungit?

SaraC
0

Haha ja. Var ute med syrran o Eros i nån timme. Man blir trött av att springa och skutta runt i djup kramsnö. Sen är jag förkyld :)

gejsa
0

Ja, då ska man ta det lugnt om man har virus i kroppen. Djup kramsnö skriver du, hur djup? vi har inget.

SaraC
0

Ja man ska väl det, men för mycket vila ger tossig hund och då måste man ut :) Är inte så farligt förkyld, värst snorig bara :)

Jadu.. Så djup så att Eros ben försvinner så 20 cm kanske. Kan skicka nån centimeter :)

gejsa
0

Nej gör inte det. Vill inte ha mer vatten nu.  Jag har vatten så det räcker i mina hästhagar. Dom vadar i lera krakarna. Ur led är tiden.

SaraC
0

Det får bli nån minusgrad istället då! :) Ja usch, det har ju mest varit is och lera här med senaste tiden och det är då inte kul med allt lortande.

gejsa
0

Nej, def inte när man har både hundar och hästar. Men fryser det måste vi få snö. Annars blir det ju jätteknöggligt för hästarna i hagen.

SaraC
0

Nej kan förstå det. Har man gård då blir det ju en enda lerpöl.

Liss
0

Ja nu ska jag sova iaf.. har tittat på waterworld! as bra film me kevin costner:) och käkat min glass me grädde och kolasås. Nu somnar jag *dunk!*

LillMalin
0

här har ni babblat hela natten, och jag har bara sovit! ;) stackars mej! ;)