ot. Nån vaken?
nån vaken som har lust att snacka? känns så tyst och tråkigt ^^
gonatt. nu ska jag soooova! ;) gonatt HiFare! =P
Jag är vaken, men ska kolla film nu iaf:) och äta glass.. de är väl bra såhär dags:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jättebra!!! själv ska jag sova, har ätit glass och kladdkaka

Jepp jag är vaken… sitter med bildredigeringsläxa men photoshop vill inte som jag vill =(
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Yes jag är vaken än

Usch vad gott glass och kladdkaka.
haha.. och jag har FORTFARANDE inte kommit till tvn fast den är så nära.. dumma dumma Lisette! Men nu SKA jag resa mig och hämta glass!! GRRRR*
Jag är vaken :) Trött i kroppen men pigg i huvudet
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

VAd har du gjort med kroppen då? Sprungit?
Haha ja. Var ute med syrran o Eros i nån timme. Man blir trött av att springa och skutta runt i djup kramsnö. Sen är jag förkyld :)

Ja, då ska man ta det lugnt om man har virus i kroppen. Djup kramsnö skriver du, hur djup? vi har inget.
Ja man ska väl det, men för mycket vila ger tossig hund och då måste man ut :) Är inte så farligt förkyld, värst snorig bara :)
Jadu.. Så djup så att Eros ben försvinner så 20 cm kanske. Kan skicka nån centimeter :)

Nej gör inte det. Vill inte ha mer vatten nu. Jag har vatten så det räcker i mina hästhagar. Dom vadar i lera krakarna. Ur led är tiden.
Det får bli nån minusgrad istället då! :) Ja usch, det har ju mest varit is och lera här med senaste tiden och det är då inte kul med allt lortande.

Nej, def inte när man har både hundar och hästar. Men fryser det måste vi få snö. Annars blir det ju jätteknöggligt för hästarna i hagen.
Nej kan förstå det. Har man gård då blir det ju en enda lerpöl.
Ja nu ska jag sova iaf.. har tittat på waterworld! as bra film me kevin costner:) och käkat min glass me grädde och kolasås. Nu somnar jag *dunk!*
här har ni babblat hela natten, och jag har bara sovit! ;) stackars mej! ;)