Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1171 ggr
Fining
0

Innanmätet har växt ihop.

Vi var hos veterinären idag då min hund haft svårt att skita samt väldigt ont i magen. De röntgade och såg något som låg i magsäcken. Därför tog de in honom för operation och skulle sedan ringa.

Nu har de ringt. De ringde medans han låg på operationsbordet. Tydligen har de inte hittat nånting ändå i magsäcken trots att de såg något på röntgen. Istället frågade de om han blivit opererad för något förut, vilket han har, för navelbråck när han föddes. De sa att "det där inne hade växt ihop". Mer visste de inte. De skulle sy ihop honom och ringa imorn. Snälla, är det nån som har erfarenhet av att det växt ihop? Vad betyder det? Kan han överleva?

Elcyion
0

Lider med dig! Hoppas allt går bra!

Medarbetare på jack russel terrier

AnneN
0

Har aldrig hört om nått liknande förr. Håller alla tummar och tassar för att det ska gå bra

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

Usch vad otäckt det låter. Kan du inte ringa nu och fråga då? Varför ska du behöva vänta ända till i morgon eg. Det är ju din hund.

lena1
0

hoppas verkligen det går bra…..

Fining
0

Dom har sagt att man inte får ringa dit, att de ska ringa oss. Usch, jag bara gråter och gråter…

nobsan
0

Tycker det verkar väldigt opsykologiskt och ringa och skrämma upp dej utan förklaring. Ibland händer det att man har sammanväxtningar. Det händer även oss människor.

Fining
0

#6 Och det är inget farligt? Behöver verkligen höra allt lugnande som går just nu. Min älskade lilla kille… det är så jobbigt att han är där nu och att jag inte vet nånting. Har ni annars några idéer om varför han kan vara dålig? Han har svårt att bajsa, ont i magen, skriker till när han tex försöker gå upp i sängen osv. Han är även trött och hade låg feber. Jag trodde det berodde på ett foderbyte vi gjort, sa även det till veterinären då det här startade i samband med foderbytet, men det verkar inte vara något de nappade på… Vi har även sen tre dar tillbaka bara gett honom hans gamla foder och han har bara blivit sämre och sämre. Om det berodde på foderbytet, borde han inte ha blivit bra igen då när vi bytte tillbaka?

Ninnii
0

Hur går det för er, har du hört något?

Fining
0

Nu har vi hämtat hem honom. Han har en infektion samt mycket svullna lymfkörtlar. De har tagit prover för att se om det är cancer. Det verkade inte vara någon fara med det som växt ihop, men allt är fortfarande väldigt ovisst. Så nu ska man bara vänta på alla provsvar…

Ninnii
0

Tänker på er!

Tezza
0

Håller tummarna här! Hoppas allt ordnar sig för er. Hur länge måste man vänta innan man får svar?

Fining
0

Ingen aning faktiskt. Fick inte svar på hur lång tid det kunde ta trots att jag frågade.