Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1228 ggr
Zebben
0

Tror Ni min dotter får problem i sandlådan...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

när hon blir äldre eller tror Du hennes livvakter skrämmer bort elaka ungar?

rattmamman
0

Ja, och hon slipper säkert en massa friare också!!! Flört

Faxlin
0

Framtida friare lär nog också tänka sig för. men de elaka barnen tror jag garantert att ni slipper ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nallebjörn
0

hi hi, min son har själv sådana så han lär inte bli rädd *S*

Faxlin
0

haha, men nallebjörn då. Då har vi en bra framtida friare med andra ord. hihi

Audiatur et altera pars

Zebben
0

#3 hur gammal är Din son? Min dotter vill (läs: dotterns mamma) gärna ha en hund- och hästintresserad pojkvän när hon blir äldre. SkrattandeFlört

Faxlin
0

haha, ni är för skojiga ni. ;-)
Är det sådant här som kallas att planera för sina barns framtid. hihi

Audiatur et altera pars

nallebjörn
0

#5 han är 5 år men åldern har ju mindre betydelse…. hästar gillar han. Han har själv 5 stycken *ler*

Zebben
0

#7. Perfekt! Dotterns ponny kommer säkert överens med din sons 5 hästar. Och 4 år äldre är ju helt ok!

Min dotter kommer dessvärre inte få dejta förrän hon är 30, säger hennes pappa och nynnar på Nu ska pappa ladda bössan, för skrämma bort en….(Magnus Uggla)

mazze
0

Hur man gifter bort dom… trodde inte vi gjorde så här, hmm!

Jättefin bild, Zebben!

Zebben
0

#9 Gifter bort och gifter bort….Oskyldig liksom bara kollar av marknaden därute på bra pojkar som gillar häst/hund. SkrattandeCool Gäller ju att redan nu börja skilja vetet mot agnarna eller vad det heter?

Faxlin
0

*Asg* Ni blir bara värre och värre här inne. Tror det är en försenad värmeslag.

Meodin "Nu ska pappa ladda bössan…" nynnas hårt här hemma också. ;-)

Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Hahaha, Ni är då för roliga. Vilken härlig bild Zebben. Tänk att få ha sådana snygga bodygards. Lillan va också en riktig godbit.Skrattande

mazze
0

Värmeslag, här var det regn både igår o idag! Men när man stortrivs så kan man väl få retas lite… haha!Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha, vi har också haft regnväder ett par dagar. Därför jag konstaterade att det måste vara ett fördröjt värmeslag ni led av.

Tycker det är underbart när ni småretas med varandra. Skojigt att läsa. ;-)
Så fortsätt gärna med sådant. ;-)

Audiatur et altera pars

nallebjörn
0

det är som min son ungefär,. Han ska inte dricka spprit förräns han är minst 30… *S*

Solveig
0

Mitt barnbarn har en Smilla som aldrig är mer än 2 meter från henne. hon ska jaga borta alla friare säger mågen.

Solveig
0

morfar har också en hund..

KerstinP
0

Härliga bilder Solveig.

Faxlin
0

Visst är det mysigt med deras egna vakthundar. Och ärligt, men visst känner man sig lite tryggare när hundarna vakar över ens små.

Har några solskenshistorier om just detta med barn och hund att dela med mig av. Men det startar vi en annan tråd om i sådana fall. Om nu någon är intresserad.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Zebben
0

#19 Alltid rolig att höra solskenshistorier! Jag läser gärna och Du får gärna skriva i denna tråd om Du vill. Glad

Zebben
0

#15. Vi kanske kan spärra in våra barn i samma rum!? Vore ju toppen om min dotter hade sällskap av någon medan hon väntar ut sin 30-årsdag. Räcka ut tunganFlört 

Nä, usch. Det finns väl inget att göra. Bara att se till att hon har sina bodygards och att man håller utkik efter trevliga hund/hästkillar. Cool