Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2288 ggr
SparklingTindra
0

OT- Födelsedagspresent åt 8-åring?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har någon en bra idé om vad man kan ge en tjej som fyller 8 år? Det ska helst inte vara kläder eftersom att hon har kläder till döööödagar och inte heller smycken eftersom att hon fick det i julklapp.. =P Nån som har nåt förslag?

AnneN
0

Hmmm… svårt då man inte vet vad hon gillar… Kan iaf tips om vad jag gillade i den åldern…

• Barbiedockor
  • My little pony
  • Hästar eller andra djur
  • Brevpapper
  • Bokmärken
  • Spel av alla de slag
  • Någon bra barnbok

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SparklingTindra
0

#1 Jo, det är kanske lite svårt. Hon älskar hundar och hon är en vildigt aktiv unge, hon åker mycket skidor (tror att hon till och med har hunnit med en tävling), dansar m.m.

Gullan402
0

Faktabok om hundar (önskade min flicka när hon nyligen fyllde 8år )

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Cerrolyn
0

Utesaker är alltid populärt.

Men varför inte fråga henne vad hon önskar sig? Dvs be om en önskelista.

**MVH Cerrolyn

SparklingTindra
0

Tack för era förslag. =) Jag har nu köpt en present åt henne. Det är ett dataspel där man ska vara veterinär och ta hand om sjuka djur och sen så kan man bli ägare till typ ett hästsjukhus eller nåt sånt.. =P Dom på affären sa att en 8-åring skulle klara av spelet och att det var på svenska så jag får hoppas att det stämmer. Sen så köpte jagen sån där liiiten liiiiten hund i en påse som man ska samla på med kort om vad den heter och vad den är för ras och sånt.

Cerrolyn
0

Är det Mitt djursjukhus du köpte? Kan meddela att min 8-åring älskar det spelet och 2:an som är i afrika. Kan även meddela att jag också tyckte att det var småkul. Väl värt pengarna.

**MVH Cerrolyn

SparklingTindra
0

#6 Jo, det var den. =) Vilken tur, då passar det säkert åt henne också.