1:a pris!!!
Jippiee!!! Var på utställning med kompisens schäfer Stianlisa, idag. Hon VANN!!
Grattis, grattis
Tack Malin, det är alltis jobbigt att tävla mot blackmusade hästar. Men vi VANN!!!
Vadå hjästar? tävlade inte du med hundar? *smått förvirrad*

Haha jag finner inte ord längre. …………ramlar av stolen nu av allt skratt……………………………………………………..duns
varför inte? :P
#4Menar du att det är så noga?
Huvudsaken är väl att någon springer fortast, om det sen är en häst, hare eller hund kvittar väl?
nej, tyvärr inte, är du på en hundutställning, hur många hästar, harar sköldpaddor eller kniner ser du? ;)

Hasar mig upp på stolen för att läsa mer…….men dina inlägg gör bara att jag får ett nytt skrattanfall ju……………ja varför inte. Du kan ju låna min fjording så får vi se hur långt du kommer…..*fniss*

Ja men lillMalin du förstår i Norge är dom inte klok, där tror dom att hästar är HUNDAR. Du kan ju tänka dig vad vi fick kuta, dom är snabb dom där blackmusade rackarna
Men som sagt vi VANN!!!!!
förlorade sa du?
Gejsa! Kom för guds skull ihåg att andas också! ;)
* singing in the rain* Min älskade kille VANN fjordingloppet för prickmusade bastarder. En krona..åh, vad stolt jag är.
vann du 1 krona? eller klev hästen på en krona? eller var det du som klev på en krona? :)

Haha jag ska andas. Men det är så kul detta. Att Lotta vann en krona över fjordingarna som är prickiga. Hur tokroligt som helst ju.
Finns det prickiga fjordingar? har du nån bild Lottapotta? :)

Ja i sagans värld finns det t o m blå fjordingar. Eller också målar vi dom själva. hihi

Tjiiihoooo har jag vunnit 1 krona nu också, det hade jag ingen aaaaaning om
Jag har väl ingen prickmusad bastard vad jag vet 

Ett fint exemplar av en prickmusad bastard kusinvitamin ;)
1:a priis i isländska prickmusade klassen. Stolt!!!

Haha vart det isländska nu. Fick du med en islänning i stället. haha
Vakna nu gejsa och häng med lite.

Vaken!!!! Ska jag vakna nu. Trodde att det var du som drömde. ;)
Här missar man ju hur mkö som helst på ett par timmar :) Crazy people ;)

Du lär hänga med Hera…min kusin har blivit medlem så vi håller på att lär upp henne sakta men säkert hur det fungerar här inne 
V-lang: mm jag ser de ;)

#26# Haha inte lätt att hänga med i svängarna när man är borta en hel kväll. Mycket att läsa in då ju. *fniss*
Hahaha, ska du Lotta lära din kusinvitamin hur det funkar?!?!?! *garvar* du har ju inte ens koll själv! :P

*fnyser* Jag har väl alltid stenkoll till skillnad mot för andra 
Stenkolla..det var inte ens rätta ordet..du har väl aldrig koll på nåt! …hmm..ska kolla om du har stenkoll som du själv påstår..hmm..hur många år är Rico? (hunden)

*knakeliknak* Hmmm…8 kanske om vi nu ska prata ålder *fnyser* Vilken dum matte du har Rico, hugg henne i benet!!!
pst, slit dig från kinesen o lår bli ölen.
Han är ju 9. Nä, inte kinesen utan den där svartmusade Ricco.
Ojoj, gratulerar! ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Har jagat gubben hela dagen så hjärnan är överkokt = fungerar icke 
Men snälla idag är jag verkligen värd ölen, vill damen ha några *hick* 
Hm…EN??
Överkokt? Har du ingen mat? Jag är hungrig!!

Du får hur många du vill här är man inte snål…absolut inte i dag, bara mot gubben 
Jag kan nog slänga ihop en svampomelett och lite sallad, men rappa dig innan jag börjar svammla 
Höh? Nu fattar jag inget här!
Vaddå Prickmus?! Är det en sjukdom? 
Börjar bli trött känner jag
Nä, var o varannan häst är prickmusad. kolla på ridsport. Där är folk som tokiga i svartmusade hästar och annat trams.
#40 Fattar NOLL ;) Tror jag går och lägger mig istället…. hehe

#41 jag förstår dig hästfolk är ett folkslag för sig själva det hörs ju…svartmusade hästar, tacka vet jag chaffrar snygga hundar…och Stanlisa är urtjusig =)
xv-lang omeletten börjar kallna och ölen börjar bli avslagen har du inte fått fart på rullisen
Starfall : Det här är tantisar, det är inte meningen att man ska fatta!

Men Malin gör henne inte mer förvirrad nu, jag försökte ju förklara nu. Du har ju fått lära dig den hårda vägen *ASG*
Ska du lära en..snoris?…HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, seriöst vilken skämt!!!
du kan inte ens……..lära mig hur man………..nej, jag kan allt redan, men inget du har lärt mig 

*fnyser* Snorisar vet inte vad dom pratar om, kom tillbaka om 25 år så kan vi prata vidare om det då 
#42 Ah! Jag fattar preciiis vad du menar;) HEHHEHEHEH (Lika bra att låtsas som att jag fattar;)
#43 Heheh du har kanske rätt:P
Om 25 år, ligger säkert du i din grav Lotta 
Men jag kan lova, att vi snorisar kan vara snälla, fråga Kerstin! =) Men vi är bara seriösa när vi vill! ;) fast om det är riktigt allvar, då blir vi automatiskt snäll! , men nåt som är lite smått orättvist, det är att ni tantisar jämt är det, ni behöver inte ens annstränga er
Snacka om diskriminering, mot oss unga..tycker nästan att vi snorisar ska ta över världen! *smart idè* varför tänkte jag inte på det förut, =D men ni tantisar blir typ inte sur för nåt, och vi ungomar, dampar om man råkar tappa 20 kr. 
inte konstigt ;) man får ju inget annat av er tantisar, snacka om snålisar, det ska jag komma ihåg när Lotta ligger i sin grav och har med sin dator och ligger och skrattar! , så var berädd, om det är nån som skrattar om 25 år, så är det bara gammla tantisen lotta, som nyss hittade ut : hur får man en blondin att skratta på en fredag?" svar : man berättar ett skämt på torsdagen 

Du är ju banne mig inte klok på en enda töntbulls fläck om du nu äger en sån eller är du blackmusad som dom däringa hästarna i norge, eller förresten du behöver inte svara du måste vara som hästarna i norge
Tönbullar är ett smart släkte. Och förresten ger man er mer en en 20:- så får ni ju storhetsvansinne och springer i väg och tror ni kan köpa G-stian…bannade snoris 
Ahaaa då ska jag få dig att skratta på en torsdag, alltså ska jag berätta en för dig när du börjar bli riktigt gammal på en torsdag så trillar du av pinn en fredag 
Ska du säga…din….gringones
Ja, fdte är klart att jag är smart, jag är ju en snoris, du är en tantis, och fatatr dig INTE på snorisar, så är det, men vi snorisar fattar oss på tantisar för att vi är så smarta! ;)
Och Du Lotta!!!!!!!!!! , du ska inte reta mig för att jag är norsk, för visste du, du bor i gnällbälte *skrattar* dom drar ju på orden så det är hemskt, dom kan ju knappast prata xD
Dra mig baklänges över prickfällen, vad har lilla skitungen fått i sig eftersom hon morskar upp sig så?
har käkat gammla kanelbullar 

*fnyser* snarare äckliga gamla strumpor din lilla morrhoppa…..norrbaggar kan man inte lita på ena sekunden är dom len som smör för att andra sekunden bli som kaktusar….näää tacka vet jag oss svenskar vi är smarta vi och inte tuggar vi på sura strumpor heller ;)
Gnällbälte, ska du säga! =)
Hur orkar du Lotta? att logga in på V-lang och sen på xv-lang och skriva hela tiden?:O:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
tror inte att det är så jag Lisette! ;) det kanske är Kerstin, vem vet! ;)
#57 Hum joo men ändå.. hur orkar man ha två användare:P Visserligen kan man sitta med två rutor av hif uppe.. men pust!;)
Jepp! ;) hon kanske är en människa som pratar med sig själv? *ler*

Hon är nog scitsofren.Hur det stavas vet jag inte.
Hmmm jag är en av ridfolket. Inte har jag prickiga svartmusiga hästar inte. :)
Fast jag är även en tantis med två hundar. hehe
Hahaha!! :D

JAG scitzofren *kolla inte stavningen* två användare *fnyser* nu får ni ge er 
Lisette du borde väl veta bättre nog för att jag är tokig men inte riktigt så tokig 
du är visst så tokig, tror inte att det är dig Lotta, tror att dte är Kerstin!

Hmmm ska man tacka för den eller 
Gör som du vill!

Haha du är bra nyfiken nu LillMalin! Ingen som har sagt något än?
Skulle jag veta bättre än så? pff.. de är ju just det, jag har träffat dig lille lottis.. så jag vet minsan vad du är kappabel till.. beroendet till hif är så stort att du sätter dig och gör fler användare.. skulle inte förvåna mig om du snart har två "kusiner" och tre "mostrar" här snart:P
Men seriöst gejsa, va har jag nu gjort!?
(#66) va är jag nyfiken med nu då? =)

*fniss* Jag har 2 ungar, 1 plastunge, 1 kusin och en vapendragare det får räcka, hur många tror du jag klarar av att hålla reda på. Jag som hade sånna problem att hitta hem till dig….herre min je jag skulle ju få stänga av mig själv till slut 
Undrar vem den där uppnosiga lill-Malin är?
Hahaha *ler*
#69 jaa du ser vad du måste hålla koll på! och ändå så startar du en ny såkallad "kusin" användare.. pust på dig Lotta!:P
Det behöver ju inte vara Lotta, Lisette! ;) Risken finns där, men jag tror att dte är Kerstin! ;)