Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 578 ggr
SaraC
0

God kväll!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur har er dag varit? :)

Häromdan hittade Eros en ny favoritleksak hos mina föräldrar, som han hade turen att få med sig hem! Det är en iller som sitter på en boll och går på batterier, så snurrar den runt som en tok på golvet. Den är hur rolig som helst att springa runt med. Eros busar och skäller på den.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1094c5f1-5d62-4e74-bfb7-14564e7daef0&Filename=22 DECEMBER 2007.jpg)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LillMalin
0

Åå…vilken fin bild!! =)

SaraC
0

Det var ju kul du tyckte det :) Han lämnar inte den där illern långa stunder, han verkar tro det är en riktig kompis ;)

LillMalin
0

Hahaha! ;) han är ju så gullig!

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är en riktig gosnos!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c29a0f86-d67a-40fe-a19e-c01cf88f77d4&Filename=5 JANUARI 2008.jpg)

LillMalin
0

Åååååå!…han är så fin! =P Han ser ut att ha riktigt mysigt bland kuddarna! ;D eller täcket eller va det nu är! =P

SaraC
0

Det är mitt täcke :) Har ingen tv i sovrummet så jag brukar ta ut täcke o kudde i soffan ibland, då är han snabb att sno min plats om jag går iväg :)

lena1
0

näe vad söt han är :-)

LillMalin
0

Haha, då får du putta ut han! ;P

SaraC
0

Hej Lena! Tack för de, säger Eros. Han träffade en söt colliedam idag förresten :)

SparklingTindra
0

Oj, undrar just om jag har kvar min iller med boll. =) Jag hade en precis likadan när jag var liten. Det verkar juh vara en ganska rolig sak att visa hunden. Tindra har en liten furbieliknande sak som säger "mee hungryyy", "meee looove yoou", "papa" och "mama" och en massa andra ljud, och hon blir heelt överlycklig när hon får leka med den. =P

SaraC
0

#10 Ja, den där har vi haft när vi var små :) Den är ju hur rolig som helst!

lena1
0

9, nämen då blev han väl glad ändå, hoppas hon var lika snäll som snodden:-))

SaraC
0

#12 Jodå, han vinkade som en elvisp :) Damen tyckte han var söt i början, men tröttnade snabbt och gick o lade sig :)

V-lang
0

Sötis Eros, han har inte funderat på att äta upp sin nya kompis?

Sno mattes plats det är toppen det gör Skorpan också och helst på nätterna, gissa om det blir livat när man nästan lägger sig på henne när man kommer tillbaka…den hunden skriker ju i förebyggande syfte Skrattande

SaraC
0

Kul att se dig Lottis! Nä han vill inte äta upp den, han är väldigt snäll med smådjur faktiskt :) I morgon ska han vara hos mormor medan jag är barnvakt, så då får han leka med sina andra nya favvokompis. Min moster har nyss köpt en liten birma :)

Hehe ja, men man blir ju lite full i skratt när man ser dem. De ligger ju aaalltid med huvudet på kudden ;) Och så ser du bara dumma ut när man tittar anklagande på dem ;)

SaraC
0

#8 Hehe ja. Jag brukar maka han åt sidan så jag får plats bredvid