Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2092 ggr
Faxlin
0

Schäfer och iller

Ja här hemma har jag iller och schäfer. Om dessa djur fungerar ihop tvistar de lärde. Jag håller på att man får kolla på individerna ifråga precis som med alla andra djur.
Jag har schäferhanen som inte alls fungerar med mina illrar och schäfertiken som bara älskar att busa med dem.
Så hund och iller går i alla fall ihop, om man har rätt individer.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

KerstinP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är lite bilder på hund Semlan och katt Amanda kombination.

KerstinP
0
[Luna]
0

Jag har Hundar, illrar och katter. Och en kanin får jag inte glömma.
Mina djur går väldigt bra överens. Illrarna kaninen och hundarna skulle jag juh inte släppa ihop. Men kattern och kaninen busar. hundarna och katten och hundarna och illrarna och katten och illrarna :D Så nog har dom roligt alltid. Ska se om jag kan lägga upp bilder på djuren ihop på min mymix sida så länkar jag till den sen :)

[Luna]
0

Alice och Selma

[Luna]
0

Lillen och Tyson

Faxlin
0

Oh, vilka mysiga bilder Luna.

Audiatur et altera pars

Benjy
0

Här är Benjy å sniffar på en min råtta =)

Faxlin
0

Hmm, han såg lite fundersam ut Benjy.

Audiatur et altera pars

KerstinP
0

Kul att se alla bilder och att djuren går så bra ihop.

Matilda
0

Bild på Stella och Lotta :)

Shelby
0

Jag har iller och Schäfer, Det funkar bra, i början var det mycket lek men nu så bryr de sig inte om varandra

Therese-jhfd
0

#10 - Vilken rolig bild. Katten ser ut tänka - Rör du min svans så åker du på stryk.

Glad

MallanBrallan
0

Vad gulligt!

illris
0

jag har också haft en stor fin schäfer hane som min iller gismo växte upp tillsammans med. dom tyckte mycket om varandra schäfern vaktade alltid gismo så att ingen främande person kom nära gismo. de var ett gulligt par !

Faxlin
0

Vad skojigt att höra illris. Vad jag hört så är det hittills de flesta schäfrar som funkat med illrar faktiskt. Skoj!!

Audiatur et altera pars

illris
0

schäfern är ju lite speciell hund tycker jag. har alltid älskat schäfrar. har själv haft 3 stycken 2 hanar & en tik. gillar hannarna bäst för de är lugnare & lättare att hantera än tikar.

Magda
0

min schäfer Zenta är en råttälskande hund Kyss

Magda
0

Zenta & en till av mina rådisar!

KerstinP
0

#18 Härlig bild av dina kelgrisar.

Faxlin
0

Ohh, hon har aldrig blivit biten i nosen av någon rådis någon gång?
Min schäfer tik aktar sig noga för att låta illrisarna komma upp på köks soffan då kommer de nämligen i nos höjd och det har hon lärt sig gör ont. hihi

Audiatur et altera pars

Magda
0

jodå Zenta har blivit biten av en rådis, men då var rådisen i sin bur & Zenta stack in hela huvudet där *s* ¨så hon får skylla sig själv ;)

Faxlin
0

*Asg* Japp, då ber man om trubbel liksom. hihi

Audiatur et altera pars

SandraTomas
0

Jag har en papillon och en iller, och dom är bästa kompisar. Varenda minut båda är vakna samtidigt så busar dom. Ibland kan det se ut som ett bombnedslag när dom är klara hehe!

Faxlin
0

Vad skojigt. Du har inga fina bilder på dina två pälsar ihop. Vore skojigt att se här inne (ja inne på iller oxå) hihi

Audiatur et altera pars

[Theriss]
0

Min hund och mitt marsvin var bästa kompisar. Sammy (marsvinet) följde alltid efter Vanessa vart hon än gick, och hon lät honom kliva på henne hur som helst och de gosade gärna ihop. Visserligen gör hon det med alla de andra djuren också, men med Sammy såg det inte tvingat ut. Med de andra ser man liksom på henne att hon håller tålamodet uppe och "står ut" ;)

[Theriss]
0

Vanessa använder Sammy som huvudkudde =P

Zebben
0

Här är hund nr 1 med kaninen.

Zebben
0

Hund nr 2 med lilla kaninen.