Kör detta chokladtest!!!
Man kan räkna ut sin ålder med hjälp av chokladmatematik! Fuska inte med att gå direkt till slutet! Det tar mindre än en minut. Räkna allt eftersom.
1. Hur många gånger kan du tänka dig att äta choklad i veckan? (talet måste vara över 0 och under 10)
Mitt svar: 3ggr
2. Multiplicera med 2.
Mitt svar: 3 x 2 = 6
3. Lägg till 5.
Mitt svar: 5 + 6 = 11
4. Multiplicera med 50 (jag väntar litet medan du hämtar din räknare)
Mitt svar: 11 x 50 = 550
5. Om du redan fyllt år under 2006, lägg till 1756, om du ännu inte fyllt år ännu, lägg till 1755.
Mitt svar: 550 + 1756 = 2306
6. Dra nu ifrån ditt födelseår (ett fyrsiffrigt tal) Resultatet är ett 3-siffrigt tal. Den första siffran är det antal gånger i veckan som du kan tänka dig äta choklad.
Mitt svar: 2306 - 1973 = 333 Chokladsiffran är 3
De två andra siffrorna är 33 (Vilket stämmer
)
Just precis DIN ÅLDER!!!!!!!
År 2006 är det enda år - i all evighet - som detta funkar
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

STämde på mig med, men fattar inte varför det inte skulle funka med ett annat år heller? Är väl bara att isf ändra nummret man lägger till på punkt 5??

Hmm, jag vet faktiskt inte varför det inte skulle funka. Kan säkert funka om man gör om det talet precis som du säger. ;-)
Audiatur et altera pars
1. Hur många gånger kan du tänka dig att äta choklad i veckan? (talet måste vara över 0 och under 10)
Mitt svar: 1ggr
2. Multiplicera med 2.
Mitt svar: 1 x 2 = 2
3. Lägg till 5.
Mitt svar: 7 + 6 = 13
4. Multiplicera med 50 (jag väntar litet medan du hämtar din räknare)
Mitt svar: 13 x 50 = 650
5. Om du redan fyllt år under 2006, lägg till 1756, om du ännu inte fyllt år ännu, lägg till 1755.
Mitt svar: 650 + 1756 = 2406
6. Dra nu ifrån ditt födelseår (ett fyrsiffrigt tal) Resultatet är ett 3-siffrigt tal. Den första siffran är det antal gånger i veckan som du kan tänka dig äta choklad.
mitt blev 2406-1978=428
hajjade inte riktigt men jag är 28. skumt hehe.

Det e juh helt sjuk, det fungerade.. tog oxå 1gång och det blev 123 exakt vad jag e.. hmmm skum…

Funkade ju faktiskt… Chockad och fullt ärlig!
Det funkade för mig också!

funka för mej åxå 

Visst är det lite skrämmande att det funkar. Funderar dock lite på hur tråkigt den som kommit på det här ursprungligen måste haft. hihi
Audiatur et altera pars

jag fick 431….och då så sa jag att jag åt 4 gånger i veckan, och jag är 31 år, men ska fylla 32 i år. 
Skumt men sant! 
ja det var mysko….

Fungerade för mig också. Jag äter choklad 1 ggr/v och blev
år. Stämde ju på pricken!