Hundsägar
Någon här som har en fin och mysig hundsäng till vovven? Själv är jag på jakt efter en ny! ^^ Hittade en, men den fanns bara i för små storlekar.
Letar efter någon mjuk och mysig som inte har "biabädd material". Vi har en biabädd här hemma så ingen sån! ^^ Har tittat lite på "Fatboy" saccosäckar! ^^
Annars tänkte jag kanske göra en egen, ta en gammal madrass och klä den i ngt sött tyg, men själv föredrar jag att köpa något snyggt som ändå inte är för dyrt! ^^
Eros har en i skinnimitiation med mjukt plyschtyg inne i. Den köpte jag på Rusta för en billig peng.. Den blåvit-prickiga kudden hör inte till :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#1 Har tittat på en sån till Nagli, de ser verkligen mysiga ut, men de fanns bara i högst 80cm i diameter där jag tittade och då kan inte Nagli ligga utsträckt! ^^ Men kan ta o kolla på Rusta! ;)
#5 Ja, kolla där! Köpte mellanstorleken till Eros och min kompis köpte en mini till sin hund. När vi köpte fanns det en storlek större också :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Då vi köpte nya sängar, har jag sparat bäddmadrasserna, klippte itu i lagom storlek, la ovanpå varandra och drog en gammal stretchlakan över. Den fick inga kanter, men han sträcker sig hursomhelst utanför hela tiden ändå. Dessutom har han sin egen soffa att ligga på, se bild.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

#8 aa sån härlig bild:D