OT. helgen
Hej och gokkväll! =)
Va ska ni hitta på? =) själv ska jag åka till Sundsvall =), och hälsa på kompisar m.m den ena har en hund, men minns inte va det var för ras, en jakthund iallafall, en liten som buakr bvara orange och vit, nån som vet? om jag hinner ska jag prova och fånga nåt kort på den, så kan ni se om ni vill! :)
I morgon blir jag ensam hemma med djuren, sambon jobbar hela kvällen och natten. Får se vad jag hittar på att göra då, roa Aramis och mysa med katten iaf :). Plugga endel kanske.
AHa, va skojj! =) ge en puss till Aramis från mig dÅ! :)
Ska jag göra :)
I morgon ska jag, Nova och syrran sitta och vänta på en soffa hemma hos mamma på em.. sedan blir det nog slapp kväll. Lördag har vi en playdate med min kompis och hennes Boxervalp på 9 månader, så då kommer det bli mycket spring! Tänkte lära dem att vara lugna tillsammans med. Söndag.. Ska nog en sväng till kyrkan och så såklart långpromenaden med Nova. Kanske till sjön då. Hoppas på bra väder!!

Ska träna lite med Velvet, sitta här och plugga
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har vart på kalas idag, min far fyller år. Min sambo jobbar och min dotter sover så nu sitter jag framför datorn och njuter av ensamheten. Ibland kan det faktiskt vara skönt. I morgon sska vi klippa oss, sen ska jag till klubben och träna.
Grattis till han (i efterskott) xD
Har firat jul hos min morfar. Igår blev jag bjuden på middag och bio :) Nu ska jag o Eros krypa ner i soffan och äta godis!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar