OT.Tjena! =)
hej på er!! :) va gör ni då, just nu sitter jag på skolan! :)

Jag sitter hemma, har självstudier idag som går ut på att läsa ett häfte om Allmän IT
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hej, hej! Jag är sjuk så jag sitter hemma i pyjamas och dricker te.

Hejsan, jag är okå sjuk. Sitter och ser film :)
Jag sitter just nu och lyssnar på musik och sjunger för hunden ;) Är ensam hemma så då kan jag passa på :P
Hihih, sjunger för hunden :P xD det ska jag lägga på minnet! :)
Haha eller ja, jag sjunger och han är ju här hemma så han får lyssna vare sig han vill eller inte :P
hiiihihih! =) skrattar han då? =)
nä han ligger bara och sover bredvid mig nu :) så jag antar att det inte låter alltför hemskt :)
Jag kokar kalops, har träningsvärk och är rökfri P:
Åh är du farlig nu då Hera? Min pappas fru har försökt sluta nån gång och det har verkat vara ganska farligt att vara i närheten då ;)
=) Duktiga Hera!!! =)
Varför har du träningsvärk ? åkt slalom? :P
Vargnatt; nej, eller igår var jag ganska farligt ;) Idag är det ganska lungt.
LillMalin; Träningsvärk har jag för att jag var och tränade Krav Maga igår :P
Du kan läsa om det här: http://www.krav-maga.se/module.asp?XModuleId=17214
ooo….inte visste jag att du hållt på med sånnt , nu är det nog bäst att jag aktar mig 
Hera: Haha okej vilken tur att det är över nu då ;). Men lycka till med att sluta röka iaf :)
LillMalin, det var första gången igår :P
Tack vargnatt :) Är bara inne på fjärde rökfria dagen, så det behövs :) Har tugummi, plåster och inhalator ;) Ännsålänge är det bara plåster jag använt. Inhalatorn är för nödfall.
Det var väl bara tur för oss ! :) Inte ska man väl röka! ;)
Precis, man JAG SKA INTE RÖKA.. det är det jag intalar mig själv.
Va bra!!! =)=) Lycka till, du skulle aldrig börjat, för då skulle det inte varit svårt att sluta… =P men nu är det gjort, men men..men du klarar det säkert, men nog vilja så går det nog! =)
Oj du har verkligen inhandlat allt som kan behövas ;)
#19 haha ja ;)