OT..........
Tycker att vi borde prova " hålla" oss till trådarna, för det börjar bli på tok för mycket oseriöst i seriösa trådar, tänk på medlemmar som tycker sidan värkar intressant, dom böhver kanske svar på en fråga, men dte blir bara oseriöst alltihopa..(jag har heller inte varit så duktig på att hålla mig till trådar om jag ska vara ärlig) nu tar jag ett exempel, Kerstinjo hade startat en tråd som het " Alfons töntbull flyttar", alla tycker såklart synd om Kerstin, men tillslut blev det så fruktansvärt oseriöst i den tråden..alla skojjade som inget hade hänt!
dte var bara ett exempel. men det finns fler…
Det här är hur jag ser det hela!!
Hur ser ni det?
Ja, det är inte första gången det blir en massa trams.
Håller med om att ibland måste man kunna vara seriös.
Och jag tycker att dte ofta är tantisarna som startar det , fast, det finns ju såklart snorisar också..

Jag håller med dej Lillmalin, HiF är en jätte bra sida men risken finns att folk väljer att inte bli medlemmar om det flamsas en massa i seriösa trådar. Man kan ist skapa egna OT trådar att flamsa i och inte förstöra de seriösa trådarna.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Men så länge som ni är med och tramsar så är ni ju medskyldiga. :)

Vart har jag tramsat?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag skrev ni och dom som vet om det tar åt sig. Dom som inte har tramsat borde väl inte ta åt sig. Eller hur?! :)
Jag har inte tramsat ^^

Håller med, lite är alltid roligt men ofta går det över gränsen. :)
Jepp, dte är sant Gejsa, men som du såg (eller kanske inte såg) så stog det att jag också har varit med och tramsat endel! =) så jag tänker inte på alla andra utom mig själv! ;)

Jag menade inte bara dig utan alla som varit med ska ju ta åt sig så klart. :)
Aha! , oke!j! :)

LillMalin, mycket klokt sagt. Håller fullständigt med dig. Det är roligt med trams ibland men det får man göra i tramstrådarna. Det är bara att starta en tråd eller hänga på en gammal ot-trams.
Jepp! =)
Jag tror vi alla vet att tramset ska hållas till OT-trådarna, men alla glömmer vi ibland :) Då är det bara att påminna lite fint, om man märker att några spårar ur. Det är ingen som brukar ta illa upp av att bli påmind om det :)
Att tantisarna skulle spåra ur oftare vet jag inte, men om det är så är det väl för att de är mer glömska ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det är då för väl att man är mellan tantis då :-))))
ja, dom är mer glömska, väldigt mycket, så dom blir väl förlåtna !:)
ja, du är en mellantantis Lena! :)

#16# Ha ha är vi mer glömska? Det kanske beror på vår ålder då. haha
#17 Haha javisst ;) Märker ju själv att jag blir mer o mer glömsk för varje år! ;)
Lena! *asg* Är du inte så glömsk då menar du? Har du sett att du skickat in bidrag 2 ggr till nyaste fototävlingen
17# jepp, det är just de det gör! :) men dte gïr inget, ni är förlåtna! :)

Haha jag börjar t o m tro att jag har alzeimers. Jag har börjat tappa vanliga vardagsord och namn minns jag knappt alls längre. Så jag är nog jättegammal. :)
hja, det är du nog! ;)

Här har ni en till glömmare. ;)
hahaha! :)
18, haha jadå eros det såg jag…men det berodde på att det inte gick att redigera det första hahah men det orkade jag inte skriva ju :-)).
Varför jag skrev så är för att lillmalin tycker att jag är en mellantantis…förmodligen lite åt bägge hållen hahaha
Hehe jag vet inte vad det är som gör en så glömsk! Irriterande är det iaf!
Lena - Haha nej, bläddra igenom hela tråden igen får du se. Du gjorde först ett inlägg som blev fel och la efter det in en bild i ett nytt. Så bad du att jag skulle ta bort det första som blev utan bild och det gjorde jag. Sen igår tror jag, la du in en bild igen ;) Vet inte om det är samma bild :)
va??????????ska kollahahaha
eros behåll bild 26 och ta bort det andra är du snäll, jag tyckte jag kollade om jag hade lagt in en bild där igår och måste ha missat det hahaha,men där ser du ju jag är ju mellan tantis,antingen åt det ena eller det andra hållet hahaha
Hihihi blev allt full i skratt när jag såg det. Ska fixa det åt dig :)
28, ja jag med..tack vad snällt ;-)

ja, det är lite väl mycket flams i fel trådar här ibland. tycker att de som flamsar mycket ska börja tänka efter före :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Va hände Lena! ;) fattar noll, kanske för att jag sitter på skolan just nu! :P och då har man andra saker i tankarna, :P