En presentation.
Hej på er alla. Jag bor i Bålsta och har en 13-årig softistik. Jag tog hand om henne för 8 mån. sedan . Men det blir snart en hund till! Jag har adopterat en gatuhund från Rumänien. En tik som är 8-9 år och jag hoppas att allt ska gå bra. Hon ska komma i slutet av januari.Jag har tidigare haft varghundar men hundarna har "krympt" nu. Kul att komma in på ett nytt forum!
Välkommen hit!
Lycka till med den nya adoptivvovven :)
Hej vad bra att du hittade hit….hoppas du ska trivas bland allsköns blandning härinne :-),själv är jag en mellantantis här enligt vissa hahaha….snodden pussar på sin före detta favvo granne,och ebbis önskar dig all lycka med din rumänska vovve sedan,ser fram emot bilder på bägge ;-)
Lena och Snodden

Hej och välkommen hit. Äntligen eller hur? Ser fram emot lite bilder av din hund. Softis är ju så härliga. Lycka till med den nya familjemedlemmen.

Välkommen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen :)
Välkommen =)
puuuttt

Välkommen, hoppas du ska trivas här. vill gärna se bilder på hundarna
Tack för allt välkomnande! Och tack till Kerstin P.Bilder på båda kommer när Lena hjälper mig . Finns det någon annan här som har adopterat på www.daisyhope.se ? Jag ville inte ha en yngre hund när min egen ålder inte stannar i en bra årstid!!! Och där fanns hon min lilla vita terriermix!
Ja nu vet ni lite om mig och min lilla Ebba. Nästa tös ska heta Greta!
Välkommen hit, hoppas du ska trivas :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
9, hahaha jasså monica jag ska hjälpa dig med det? skojar:-),självklart ska jag hjälpa dig, jag som är sååå duktig på datorer hahaha..
kramis på dig:-)