Nej vad trist att ni inte kan ha kvar han =( Men jag förstår erat beslut
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åh vad jobbigt för er :( Hoppas ni hittar ett toppenhem åt honom

Hoppas verkligen att ni hittar det perfekta hemmet åt lille Alfons
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Får jag fråga varför? :(

Oj vad hemskt ledsamt 
Hoppas ni hittar ett bra hem för honom. Särskilt när han redan var omplacerad hos er… det måste bli lite jobbigt för honom oxå, att byta hem igen.
Kram på dig kerstinjoh!!! Förstår verkligen hur svårt beslut du har tagit!
Jag hoppas innerligt att ni hittar ngn ni får förtroende för och som tar väl hand om alfons!

Jag skickar en kram och en slick från Mojje. Vet att ni gör det för Alfons bästa.
Så trist :( -tröstkram-
Gjorde just några ändringar i annonsen. Mitt i all förtvivlan och frustration så glömde jag att tala om att Alfons är en underbar kille.
Ja, just så skrev jag inte, men jag la till lite om att han är otroligt social, älskar allt o alla som kommer på besök. Får han sitta i knät så är det ruskigt mysigt.
Två vovvekompisar har han också, inte hundilsk m.a.o. Älskar dotterns uila och busar gärna med adra dotters Arras (Fastän det är en shaffer).
Som jag sa förut, förstår att det är kanonjobbigt!! Men ni tänker ju på honom, han trivs ju inte i stan :( Hoppas rätt hem dyker upp!
Kram!!!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
självklart gör kerstin det rätta för alfons….med tanke på att han inte är en stadshund dessutom.och jag hoppas verkligen att allt ska ordna sig för er, du gör helt rätt kerstin som tar ett så tungt beslut efter att ha kämpat med honom så länge…tänker på er och sänder massor med tröste kramar från mig och snodden…
KRAMISAR!!!!!!!
Tack Lena! Om du visste vad dina ord på msn värmde. Det är tungt, jättetungt.
De flesta av er här har fått följa min resa med Alfons. Vi har kämpat, men ändå på något sätt så känner jag att jag har misslyckats.
Ingen tvivlar på att jag älskar Alfons, men tyvärr har inte min kraft och vilja räckt till. Den som har blivit lidande är Alfons. Det är svårt att erkänna, men så är det.
Jag VILL inte lämna denna goe unike Töntbull ifrån mig. Denne kille av den unika och säregna rasen Töntbull. Men någonstans hoppas jag att det finns någon som vill ta min kille till sitt hjärta.
-Kramis-
Tycker så fruktansvärt synd om dig Kerstin!!! Men alla här vet ju att det är rätt beslut, men va ledsen man blir endå! :(
Usch vad sorgligt.. Stackars dig.. Men lycka till med letandet av ett nytt hem åt honom.

Fy vad sorligt!! Han som är så fin!! Hoppas det finns nån snäll människa som vill ta hand om honom. Kram

Det var mycket ledsamt att höra,du som har pratat så varmt om denna killen. Hoppas han får ett gott hem och att ni i familjen snart mår bättre. Det är ju sååå tungt beslut. Kram Kerstin

Men va sorgligt! Många kramar till er!
Förstår hur det är :( Fick ta beslutet att omplacera min lilla russel kille, pga av att han inte kunde lämnas ensam och inte funkade med hundar och barn. Är hemskt att ta beslutet, men känns bättre när man vet att de får ett bra hem. Lycka till!

Så svårt och jobbigt beslut. Har gjort det själv, vet precis hur det är. Nästan att man blir tokig. Men, Vi tänker på hundens bästa och det gör, att Vi är riktiga djurvänner…Glöm aldrig det !!
Många Kramar, från Mig..Och Lycka Till..

Åh, din stackare! Vad ledsamt. Hoppas verkligen du hittar en bra familj åt din lilla vovve. Håller tummarna. Kramis!
Så synd!!
Hoppas han får ett bra hem!

Min vapendragare det var ett tufft och tungt beslut som vi vet du tampats med länge. Jag lider verkligen med dig och jag kommer sakna Töntbulls alla tok-roliga egenskaper något fruktansvärt. Nu får vi hålla tummarna på att han får det jättebra ute på landet.
Kram
14, jag tycker inte att du ska se det som ett misslyckande även om du känner att du inte räckte till hela vägen, så hade du i alla fall i din tanke då du tog alfons att försöka göra det bästa av det, och det ska man inte se som ett misslyckande utan som en bra egenskap hos sig själv,dessutom så finns det egentligen inga dåliga beslut i världen,som ger bra erfarenheter efteråt, även om det inte känns så just nu….du vet var jag finns om det känns tungt vännen.
Kramis Lena
Håller med dig, Kerstin har gjort ett toppen jobb!!! !

sänder en tröstkram o hoppas det går bra.