Frolic blir det här

Oftast ger jag inget godis alls, men de få gånger det händer så ger jag detta http://cenaturio.e-butiken.se/show_product.asp?artnr=581&ref=%2Fshow%5Fcategory%2Easp%3Fcategory%3D29%26subcategory%3D0%26subcategory2%3D0
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
hihi, okej! , dina godisar såg lite rysiga ut Anne!
det blir nog mitt lördagsgodis nästa lördag *ler*

Haha sen är jag ju en sån där knäppis som bara måste veta om det är så gott som hunden verkar tycka att det är så jag har faktiskt smakat och de var ganska goda, dock lite torra för min smak =)
_**/Mvh Anne
ååhhh.då ska jag smaka!! :D
Ska också börja smaka på allt min hund äter, va fräscht och gott det skulel blivit tillslut!! =D

Haha, torkad lever som man gör själv hemma är också rätt gott
_**/Mvh Anne
ååhh…lever, seriöst va äckligt, så tänker jag på bränd-ko-magsäck…
Jag köper färdiga leversnittar från Börjes i Tingsryd. En 2kg påse kostar 34 kronor och mina hundar älskar dom. Inget kladd i fickan heller. Någon gång ibland kan jag torka blodpudding också, men tycker det är smidigare med leversnittarna som har väldigt lång hållbarhet.
Leversnittar, hur ser dom ut? känner igen namnet tror jag.. =)
Fick Hills och andra prover för valpen. Kan ju inte ge henne allting huller om buller så hon får Hills valpfoder som godis nu. Tror att det är kul om de får något annat än sin vanliga mat vilket jag hade de första månaderna. Fast hon skulle inte ha något emot Frolic som hon får hos veterinären! Griseknorr kan det bli emellanåt när hon ligger och väntar i bilen eller är ensam hemma. Fast hon sover mest då vi lämnar henne så hon tuggar inte så mycket på knorren förrän vi kommer hem igen. Då är den poppis.
På promenaden blir det oftast något som är enkelt att ha i fickan o som inte kladdar. Leversnittar t.ex. Sen har jag börjat köpa Doggys små påsar med godis i olika smaker, perfekta att ha i fickan o goda!
Ska vi träna nåt "svårt" och han behöver extra motivation tar jag nåt smaskigare t.ex. torkad blodpudding.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
##10 Leversnittar är små bruna knapriga bitar. Mums för hundarna !

Oftast blir det leversnittar.

Vidar får doko classic (den bästa sortens leversnittar) och behövs det nåt bättre, korv, torkad lever ed.
Raksha har blivit allergisk mot doko, det räcker med 5-6 bitar så får hon klåda. Hon får istället makaroner (okokta) james wellbeloved torrfoder, rispuffat hundgodis eller nåt hemlagat eller kex hon tål.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Elvira får oftast leversnittar det är det hon gillar mest. Ibland köper jag små kex i lösvikt pådjuraffären men hon är inte så jätte förtjust i dom. Frolic gillar hon men jag ger henne inte det för hon blir dålig i magen och får lite klåda. Ibland får hon hundmat istället för godis. Veterinären tipsade om att man kunde mäta upp hundens torrfoder i förväg och plocka ur där istället för att ge godis så att man har koll och inte ger hunden för mycket av det goda. Jag gör så ibland när jag kommer ihåg. Jag har även beräknat Elviras fodermängd så att hon kan få en tuggpinne på kvällen utan att det blir för mycket.

torkad lever i olika former, kattungegodis, illermat, hundmat hans vanliga alltså, torkad skivad tjurmuskel, vitabee, greenies för katt..