O.T. GRATTIS Vargnatt!!!
Grattis!
Helena
Grattar väl igen då :) GRATTIS!

Grattis! :D:D
Grattis. =)
Tack va söta ni är :D

Oj, det har jag missat. Ett jättegrattis på din stora dag. (fast jag är 30 minuter för sent nu ju)
Hoppas du har haft en fin dag med mycket tårta och kanske presenter. 
Oj vad fin tårta :)

Ja, det var en fin tårta. På min 20 års dag vaknade jag upp och hade fått halsfluss. Det var inte vidare kul. :)
Är min sambo som fixat tårtan :)
Nej det lät inte alls kul Gejsa, inte en dag man vill vara sjuk på kanske :)
#10 Oooh vad fint gjort av honom :D
#11 Ja visst var det ^^ Han är väldigt duktig i köket :) Till skillnad från mig :P

Aha det var därför som det var ett stort hjärta också då. Då blev det ju ännu finare. hihi
#13 Japp ^^ Han har varit riiiiktigt snäll idag :)

Var den lika god som den såg ut då? Är han bagare eller kock eller något liknande? Min gubbe har aldrig i sitt liv bakat något.
Den var jättegod! Nej han är varken kock eller bagare, bara vääldigt intresserad av matlagning och så :)

Oj, då har du tur. Min gubbe vill inte alls vara i köket. Han vill sätta sig vid dukat bord. :)
Haha din gubbe är som mig då :) Jag avskyr att laga mat :P
gejsa; dom min käraste då, köket är inget ställe han besöker … bortsett från disken då ;)

Besöker han disken menar du? Det gör inte ens min knappt.
Han gör det INTE frivilligt ;) Men gör han inte det blir ingen mat lagad, och eftersom han inte lagar mat så hamnar han i ett dödläge ;)
Sorry om jag utryckte mig kasst ;)
Så kör vi här hemma, han lagar mat så diskar jag :P Perfekt tycker jag ^^
#22 Ja det är perfekt :) Jag hatar att diska men älskar att laga mat, så dealen är perfekt för mig.
Han älskar ju inte att diska, men han överlever ;)

Haha jag har nog skämt bort min gubbe.
#23 Nej älskar att diska gör inte jag heller, men jag gör hellre det än lagar mat :)
Du är nöjd så länge du får god mat eller? :) det är killen hehe :)

nej vem älskar att diska eg? hehe
Fast vi har diskmaskin.
Det är bra med diskmaskin. Vi har ingen. Men har haft.
Men allt kommer man inte undan med med en diskmaskin :)

haha vem älskar att diska eg? Fast vi har diskmaskin.
Grattiiiis!! :D
Grattis i efterskott :)

Grattis =) Hoppas du hade de bra :)
Tack ska ni ha :)
Grattiiiiis från mig och Snodden också,nu är du vuxen sägs det hahaha
Tack Lena :)
Haha, aldrig vuxen ;)
Kommer nog inte jag bli heller!! =)=)
Grattis igen, fuskigt att du är ute av tonåren nu alltså, jag vill också det..så tråkigt att vara snoriis!!

Haha tack LillMalin ^^
Kan inte påstå att jag känner mig särskilt annorlunda från i förrgår när jag var i tonåren ;)
nej, men nu är du på väg att bli tantis, har du hittat några grå hår i huvudet? 
Haha nepp och när jag hittar några så blir det snabbt att färga håret ;)
35, det är bra det…jag blir aldrig äldre än 17 och ett halvt hahaha
HAHAHAHA, råttfärg? som alla tantisar har?
eller va var det för färg? kan det har varit blå? 

#41 Haha precis, verkar som man kan välja ålder att stanna på ;). Farmor sa igår att hon har stannat runt 30 nån gång, och pappa envisas med att han är 29 :P Så jag tror jag stannar här nu, nu blir jag inte äldre! ^^
17 och 1 halv, …hmm…du får heller vara….hmm…….kanske 30
(#41)
#42 Haha näää inte råttfärg ;) Men blå, tja det hade ju gett mamma en chock iaf! :P
det gör väl inget? :P tantis är tantis, + att din mamma är väl tantis? då då måste hon ju povat råttfärg eller blått nångång? ;P
Tror aldrig hon testat blått, men det vore kul att se! :P
Haha!!..jepp, dte skulle nog varit roligt, du kan aldrig gissa va jag satt och SKRATTADe av i soffan idag! ;)
Haha nej vadå? :)

Fick du en systemkamera? Du, kan jag få låna din familj ett tag? Grattis ska jag väl också säga.
#50 Tack :)
Jo jag ska få pengarna som behövs för att köpa en systemkamera :)
Mamma såg en reklam, det var typ " bli medlem så får du bla bla bla" då var det en digital kamera man kunde få om man blev medlem innan 9 dagar..och hon sa " åh..den här ska jag besälla" sen kollade hon på medapixlerna , kan du gissa hur många MP den hade? *ler*

Ett STORT GRATTIS! Det är stort att fylla 20, det kommer jag ihåg. Systemkamera, det va inga dåliga saker. Ser fram emot en massa bilder nu då.
#52 Nej hur många ?:)
#53 Tack :) Ja så fort jag har fått den ska jag nog ta massa bilder, Aramis kommer avsky mig *ler*
Stort grattis i efterskott från mig och Eros! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tack Eros :)
1,3 MP, gissa vem som satt och garavde så tårarna rann? *skrattar*

#57 asg det är ju mindre än i min mobilkamera och med den kan man knappt urskilja vad bilden föreställer =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#57 Hahaha! :P Kan tro att du hade kul åt det
Haha, kan förstå det, kunde inte låta bli att garva då! och du skulle sett displayen!!!!, den var som en liten fyrkant på 3 cm…..du ska veta va jag garvade då alltså!!
hihih :)