Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 15787 ggr
drake3
1

Finska Lapphundar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej
Jag har fyra finska lapphundar till salu, dom är alla fem-månader gamla och bruna med ljusa tecken.
Helt sagolika….men här i värmland är det för tillfället överproduktion.
Inte så konstigt att många börjar med denna ras.

Hundarna är reg enligt skk, avmaskade, chippade och har doldafel-försäkring allt enligt skk.

Mvh Jeanette LapptrolletsKennel 070-3762091
Bif mamman till valparna

gejsa
0

Gud vad söt hunden var. :)

drake3
0

Dom är inte bara söta, det är en helt underbar ras.Jag har fyra stycken vuxna, en ras det är lätt att samla på.

gejsa
0

Ja, jag förstår det. Alla raser har ju sin charm. Själv älskar jag schäfrar. Fast jag har ingen just nu. Två blandraser har jag nu.

nobsan
0

Mycket fin. Jag måste fråga, vad används dom till? Du skriver att det är många som börjar med denna ras. Då blir man nyfiken.

Peppe
0

Aah tusan också att dom kom ut redan nu! Jag försöker övertala mina föräldrar att vi ska skaffa en finsk lapphund men dom säger att i så fall tidigast till sommaren

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

SaraC
2

Oh, underbar ras! Inte svårt att bli sugen, men har inte möjlighet tyvärr.. :/

#4 Vall från början. Men nu är det väl främst till "sällskap" som kan användas till det mesta aktiviteter.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

nobsan
0

#6 Jag funderade eftersom det inte finns så många renar i värmland. Om dom skolar om dom. Norrbottenspetsen är ju från början allround jagande, men rasklubben vill ha dom endast för fågel jakt. Men vi jagar vildsvin och älg med våra och det går så bra så.

Louise_Nordanlid
0

Lilla Yenna den högst hoppande hunden i hela Kil!!