High chaparral
Igår var mamma, jag & min två bröder i high chaparral :) Och vi hade med oss Zeke ^^ När man åker det där tåget som finns där, så stannar det ju nånstans så kommer det in 1 eller två i tåget, och en säger upp med händerna å så. Sen kom han till mamma & han sa vilka fina ringar, så försökte han ta dom, sen skrek han upp med händerna & Zeke blev livrädd & krök in under mammas arm….när han hade gått kom Zeke upp, ögonen var uppspärrade :P
Sen var han rädd hela dagen, han vill nog aldrig följa med dit igen :P

Usch, men att ta med hundarna på tågrånet är inte så bra.
Förstår att han blev upprörd av det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jaha, är Zeke en hund? Visste inte ens att man fick ta med dem på tåget. Tänk om det varit en beskyddande hund, det hade kunnat sluta illa :/

Men Åsa !! Jag känner inte igen Dig nu
H.Ch. att åka det tåget…Hmm? Är man inte berädd ?? Då kan man med säkerhet bli skrämd….

Hade samma tanke som Dig, Hera ! Att man får ta med vovven ? Som kanske har en väldig vaktinstinkt !? Kan ju sluta illa, Om man har den oturen.

haha, ja visst är det lite förvirrande. Grodan och kjag skriver inte alls på samam sätt så risken är att folk tror stackars grodan blivit knäpp. ;-)
Audiatur et altera pars

Vi var berädda på att tåget skulle stanna nånstans, så mamma försökte gömma Zeke så gott som det gick, Zeke är inte så jättebeskyddande, bara därhemma!

Det värsata tycker jag smällarna är. Om man tänker på hur högt det smäller på tåget och vilken hörsel hundarna har.
Audiatur et altera pars
Hur i hela självaste kan man ens komma på att ta med sin hund på en sådan sak?!
Stackars Zeke.
Herregud…
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com