ot. Hej! =)
Hej på er , va har ni hittat på idag? :)
Själv har jag suttit och pratat med skoladmistratören i 45 min. efter skolan! :)
Pluggat, pluggat, pluggat, krypit omkring på golvet och jagat Aramis, pluggat, krypit omkring och jagat Aramis igen :P
Hahaha!! , varför kröp du efter Aramis! =) smet han iväg? :)
Haha han tycker det är kul att bli jagad när han har en leksak i munnen, då ska jag försöka fånga honom och sen kasta iväg leksaken så han får hämta den :P Och sen börjar det hela om igen :P
Hahaha, får du inte ont i knä:na? :D
Jopp :P De är ganska ömma nu :P
Hahaha, du kan få mina! ;) men förstör dom inte helt och hållet då!! ;P
snällt av dig ;)
hihih! =)
nej nu måste jag repetera lite naturkunskap och historia innan vi ska ut på kort promenad med vovven :)
Va kul! ;D

Jag har inte gjort mycket.. var ute och var en och en halvtimme på eftermiddagen så nu är det en trött hund som ligger bredvid mig och snusar. Planerar att börja sy lite illersaker till en utställning och klippa klor på fyra djur men vi får se hur det går med dom planerna

Pluggat har tagit mycket av eftermiddan, sen har jah köpt en present till en kompis och nu får man sjunka ner här och skriva ;D Alltid lika härligt..xD
Hej på er!
Jag har skrivit på en tenta och suttit i min studiegrupp och funderat över den :)
Jag och Eros har inte varit ute alls knappt. De har skjutit raketer alldeles här utanför och jag har varit fly förbannad och Eros ett livrädd. Men lyckades få ut honom så han fick kissa och bajsa iaf.
Nu ska jag varva mellan tv:n och här :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
näe eros har dom inte gett sig ännu???, här har det varit lugnt nu i en vecka i alla fall….ge eros en tröste kram från oss ;-)
Oj!; har det verkligen inte gett sig med raketer än?! :O här slutade för länge länge sen!
Det har varit tyst i flera dagar, men så igår var det nån idiot som sköt av en alldeles här utanför. Small så in i h*vete, så jag är imponerad att ingen fönsterruta small. Likadant idag. Jag stod i fönstret och spanade efter puckona men såg bara rök. GRRR!
Eros tackar för kramen! :) Nu är han lugn och ligger o grisar i soffan!
Grisar? :P är han en gris! :D
här har det varit jätte tyst i snart 2 veeckor! :)
Haha, han ser mer ut som en isbjörn! :P
Eros är blandning mellan isbjörn/fjällräv/gris ;)
Va coolt!! :D