Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 158 ggr
Draken
1

Separata trådar om hundar.

Jag har en fundering som jag tänkte kolla med er medlemmar vad ni tycker.

Separata hundtrådar är något jag har funderat på ett tag. Separata trådar innebär att ni startar en tråd som specifikt handlar om EN hund.
Säg att ni har 3 hundar, hundarna är ju individer och man jobbar olika med olika hundar.

"Fido kör du agility med, för han gillar det bäst. Du går massa i skogen med Fido, han gillar att springa i skogen och "jaga kottar". Gör en egen tråd om Fido, där du berättar om hans tokiga upptåg, han "playdates" och hans träning."

Börje gillar att gå på utställning och visa upp sig. Han gillar att springa och busa med andra hundar. Han älskar att vattenapportera. Gör samma sak som beskrivs ovan, gör en egen tråd om Börje."

"Göte är en riktig soffpotatis, han trivs bäst med lugna promenader och kanske lite vardagslydnad. Han struntar i vad de andra två galningarna har för sig för tok. Gör en egen tråd, där du endast berättar och visar bilder på Götes liv och leverne"

Bilder är alltid trevligt, så lägg gärna in bilder på hundarna och deras upptåg i deras privata trådar.
Självklart är det också helt okej att man har samlingstrådar för sina hundar också 😊

Vad tror ni om detta, är det något ni skulle vilja ha på siten ?

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

• Redigerat 2026-08-23 08:09 av Draken
Draken
0

Ingen ?

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis