Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1584 ggr
[helenal]
0

hundhem

jag har länge beslutat att ta hand om en till katt,men tanken slog mig att jag redan har två katter och vill dörfär adoptera en hund istället. Jag har alltid velat ha en hund ända sen jag var liten. Jag vill helst ha en liten hund,men labrador passar med bra. har ni några bra hundhemsidor?

Jag har bosatt i göteborg och det underlättar om tips om hundhem nära.

Dama
0

Svensk eller utländsk?

www.Hundstallet.se

Utländsk

www.daisyhope.se

[helenal]
0

utländsk sida, ur blir de då om man vill besöka hunden innan man bestämmer sig?

smurfan-13
0

Många utlänska hundhem har ju hundar boende i jour av en eller annan anledning, de går ju att hälsa på iaf. :) & på SOS är du iaf välkommen att åka ner om du vill! :)

www.sos-animals.se

Dama
0
KaptenKarin
0
YvonneW
0

www.chanshund.com

Kan inte göra pil, så du får skriva av adressen. Kan någon berätta hur man gör för att få understruket, blått och pil efter när man hänvisar till en sida är jag tacksam. Har inte lyckats räkna ut det.

Kram Yvonne

Vattnadal
0

# 6, markera den text du vill ska fungera som länk, då kan du sedan trycka på länksymolen (kedjan) bland verktygen ovanför texten du skriver. I rutan som dyker upp skriver du in adressen, och jag föredrar när man dessutom klickar för att öppna i nytt fönster, så blir det en klickbar länk.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Kristina-
0

Trådskaparen har hittat sin hund för länge sedan. En söt liten Papillon !Glad

YvonneW
0

Oj, så tokigt det blev ovan, pilar både hit och dit. Nåja, det kanske går bättre för mig en annan gång. Och ni kan klicka på adressen till chanshund så kommer ni till startsidan.

Kramis! Flört