Hedvig hundförsäkring
Blev lite fundersam. Har inte Hedvig upphört? Har för mig att det var diskussioner för nåt eller ett par år sedan att folk måste hitta andra försäkringsbolag eftersom detta skulle upphöra.
Jag fick erbjudande, genom Arkens nyhetsbrev, att jag skulle teckna Hedvig Hundförsäkring.

Det var Manypets som upphörde och slussade över kunder till Hedvig istället.
Aha det förklarar ju saken 😊
Är det någon som har Hedvig och kan berätta lite om försäkringen ? Jag har fått ett kanonerbjudande, men det är FÖR bra, så jag tror det är bara för att locka nya kunder.
Min väninna gick över till dom när manypets försvann. Hon bytte igen när dom inte täckte sådant som borde ha täckts.
Jag fick erbjudande om att betala 6000kr PER HUND PER MÅNAD! När manypets försvann. Så jag avråder folk från dom, ett bolag som kan skicka ut sådana prisförslag har ingen skam och kommer garanterat göra stora höjningar varje ny period.
#3: Var som jag misstänkte då 😉
Fick erbjudande om 175 kr i månaden pr. Hund med standarförsäkring. Visste inte om att det fanns något som hette standardförsäkring 🙈
Jag har Svedea idag och är nöjd med dem. Men skulle jag hitta en lika bra eller bättre som är billigare, så skulle jag inte vara helt omöjlig med ett eventuellt byte ☺️
- Redigerat 2025-04-29 21:13 av Draken