Pelle snyft.
Är så ledsen för Pelles husse då han inte fick vara med Pelle i slutet så mycket. Så nu har jag gjort en till video på Pelle och Stoffen brodern då. Då jag har redan gjort en med en massa text han har dyslexi där var lilla syster smart eftersom han inte hinner/svårt att läsa. Så nu har jag gjort en enbart med bilder och en låt. Om ni bara kan titta på den och säga om jag ska ändra någonting på den.
Tack på förhand Susan
Åh du valde verkligen rätt låt..:´(
Vad fint! Och gripande! Det var nästan så att mina tårar kom.
Det visade verkligen "Kärlek till en hund". Musiken var perfekt till.
Så fint, håller med kerstinjoh det visar verkligen kärleken till en vovve. Ett jätte jätte fint bildspel, (och jag grät en STOR skvätt)
Tack så jätte mycket då är det bara att vänta tills brorsan är reda att se den.. Tack åter igen!

Vilken snäll syster du är som bryr dig om din bror. Jag blev så rörd av både bilder och melodi att jag grät genom hela videon.
Tänkte på min egen hund som jag inte fick vara med in i det sista.
gud så vackert o sorgligt, jag grät så tårarna rann i floder……skulle aldrig klara av att förlora mina hundar…..
du gjorde en jätte fin video Blandiz! kram till dig!
En riktig sötnos och en mycket älskad hund.
#8 Jo han är riktigt älskad samt väldigt saknad av oss i familjen. Och han är ju enormt söt.

Fy så sorgligt, mina tårar rinner iaf :'(

Så fint, låten var perfekt till, jag tror inte det finns nå vätska kvar i kroppen jag grät från början till slutet. Man såg verklig kärleken till hunden…
#10 Jo den är sorglig så jag tror inte min broder bör se den än. Det får vänta lite.
#11 Tack. Jo den passar på dom två. Ja det var ren kärlek.
mina tårar kom nästan… så fint. vilken passande låt. vilken är det som sjunger den?? tycker inte du ska ändra något.

Kan ju säga att jag grät en skvätt där!
Började med en gång sakna Isabellla, en Pudel som jag fick ha lyckan att ha vid min sida i 13 år….
Videon var jättebra! låten passade perfekt!
Jag hoppas att det är okey att jag bifogar en bild på Isabella
(och på mig, jag var nog en 12 år på bilden)

Fantastiskt fin. Ryste i hela kroppen.
jättefin! allt i datarummet här hemma fick nog en vattenskada…får en verkligen att tänka på att vara rädd om tiden man får med sin hund

Gud vad fint det var =) Jag kände att, att det kom en tår eller fleer var det, det var så fint

Verkligen jättefin video.

jättefin video och allt

Ska börja att säga att den var så fin så krät eb stund.
Bra och jättefin film.
Kram till dig 

oj skrev lite fel … grät en