HAHA en....
Ja vi har en ganska morgon trött hund vi :) Man får lixom dra upp henne från sängen på morgonen eller asså dra ut henne till dörren och hon är inte världens lättaste XD… Har ni en morgon trött hund ?? eller en morgon pigg hund??
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Våran hund sover hela tiden
Fst inte när han är ute! =)

Elvis är jättemorgon pigg. Han är iof alltid pigg om man säger de magiska orden "gååå uuuut". Liza däremot är lite morgontrött, hon brukar komma och väcka mig på morgonen när min klocka ringer och sen när hon ser att jag har vaknat så går hon och lägger sig igen medan jag klär på mig. Sen vaknar hon när det blir dags att gå ut. Vår gammel tant Mitzy är med ålderns rätt alltid lite slö, men speciellt på morgonen och kvällen är hon jättetrött.
Aramis kan vara både och. Går man upp tidigt så är han med upp, men vill man ligga och sova till vid tio så går det också bra för honom :)

Velvet får man köra upp ur sängen oavsett hur länge vi själva sovit =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hades e morgon pigg :)

Nagli ligger och sover tills man själv går upp! ^^ Hon brukar inte vara så morgontrött, men lite ibland! x)
när jag vaknar de kan va vilken tid som hällst så sitter hon och tittar på mej hehe förstår ej hur hon orkar :P
men sen när man har en sovmorgon då kan hon sova länge.. men när man sätter sej upp på sängen så kutar hon fram till mej hehe ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Mina Jyckar blir överlyckliga när jag vaknar, ibland är valpen pömsig, men han vaknar snabbt! ^^
Nova kan komma och putta på en och behöva gå ut och vill ha frukost vid 8-9 ungefär. sedan går hon in och lägger sig igen, tycker inte alls man behöver göra något mer innan kl blir 12 ungefär.
Han vill gå upp när jag går upp :) Spelar ingen roll om det är tidigt eller lite senare på morgonen
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Morgontrött voffse här. Han sover gärna till tio elva och sen kan vi ta en lur till efter frukost.

Har en jätte morgontrött vovve:)
När han sover vid husse och han börjar mellan klockan 4-6 på morgonen och hunden skall ut innan så får han bära ner honom och sen, springer han upp för trappen och bäddar och lägger sig under täcket där nån sover!
Det är alltid han som kommer upp sist på morgonen :P lägger sig iaf alltid vid den som ligger kvar längst i sängen.
Och gäspningarna brukar man höra klart och tydligt:P
Fast kommer de nån som knackar på dörren är han uppe på en sekund sen är det full fart hela dan :)

oj fel bild….
#15 Du kan byta bild eller ändra i din text 1 timme efter att du skrev ditt meddelande, du klickar på Hantera inlägg till vänster (under ditt namn)