Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 492 ggr
kerstinjoh
0

OT. Minus en medlem.

Tack alla vänner för alla god skratt ni har gett mig och för de hundkunskaper ni har hjälpt mig med.

Men nu avgår jag och Alfons, min äkta Töntbull.

Alfons 042.jpg

Rommel
0

Neeej, kerstinjoh!!! Det här är inga roliga nyheter! Valet är ju ditt, men jag kommer att sakna dig som 17!!!

Zebben
0

Varför då? Ledsen Något som inträffat eller har du bara helt enkelt skaffat Dig/återupptagigt ett liv utan för HIF? Fundersam

[Vargnatt-]
0

Men varför? :(

AnneN
0

Undrar som alla andra varför?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

blackangel
0

varför fast jag kan förstå ibland kanske man behöver ett uppehÅllHemlis

gejsa
0

Vad nu då? Varför ska du sticka iväg. Mejla och berätta.

LillMalin
0

:(

CarolineO
0

Mehh… Nää!! vem ska då komma med alla historier som hunden som hette sex   etc?!!            Har ngt hänt??

zeretki
0

Ha ett bra liv, kerstin! Ibland måste man ta en paus, jag förstår dig…

[Linsenhejhej]
0

Varför ska du sluta??

paivi
0

Och jag som aldrig fick känna Töntbulldoggen Alfons…

LillMalin
0

=/

Sara87
0

Nej, va tråkigt.

lena1
0

jag tror att kerstin har kommit på att hon har ett liv utanför hif, jag hade ju inte heller tid en lång period i våras somras, och nu är jag inne när jag hinner med, och det blir ju mindre då…..men jag tror att hon kommer att kika in ibland då tiden finns ;-)

gejsa
0

Ja, man får ju verkligen hoppas att hon kommer tillbaka. Hon har ju inte sagt ifrån medlemsskapet vad jag ser iaf. För hon och Lotta var ju verkligen en frisk fläkt här inne.

Var är Lotta förresten? Har hon också sagt ifrån?

lena1
0

jag tror inte det…föressten är det någe fel på oss andra tanter då geisja (SKOJAR) hahaha,ibland har man inte riktigt lika mycket tid bara, inget konstigt i det….

gejsa
0

#16# Inget fel på oss andra men att två som skriver mycket försvinner nästan samtidigt kommer att märkas väl. Dom skrev ju ofta mycket kul också.

lena1
0

mm jag förstår hur du menar geisja…visst blir det tomt ;-),men som sagt dom är säkert här men inte lika ofta:-)

gejsa
0

#18# Lena läs hur jag stavar namnet. Du skriver ju fel. Jag har en mycket lättare stavning än du gör. :)

lena1
0

men gejsa petitesser ju ;-)

gejsa
0

Haha tänkte att det var lättare för dig att skriva ju. *fniss*

lena1
0

hahaha tack för omtanken gejsa,ska försöka skriva rätt hädanefter :-)))))

gejsa
0

Hi hi bra! Gejsa är nämligen min häst. Ingen japansk geischa eller hur dom nu stavas. haha

lena1
0

ok men det är inge fel på geisjor heller tycker jag dom är vackra och graciösa :-)

gejsa
0

hihi kanske inte min tjocka fjording.

LillMalin
0

Man blir ju van vid att du är krånglig med namn Lena! :P Tur att jag har ett lättare annvändernamn! :) hur fick du det till Geisja? :P Kollar du bara jätte fort innan du skriver namnet? :) Brukar jag också, men vi snorisar har ju inbyggt namn-läsar-skap! ;)

gejsa
0

#26# Hahaha inbyggt namn-läsar-skap!

LillMalin
0

:D ja det är klart!;D