Smaskigt och långvarit tugg
Jag är på jakt efter långvarit men smaskigt hundtugg till daghunden. Han har en tendens att käka det goda höljet på lindade tuggrullar, men rata resten. Vanliga vita tuggrullar i alla former bara ignorerar han helt.
Vi har haft svårt att hitta något som ger en lite längre stunds tugg som han gillar. I detta fallet är det inte typ kong med blötmat i eller belöningsgodis som vi vill ha tips om, utan något som faktiskt erbjuder mycket tugg och gnagande.
Igår låg han dock med denna https://www.dogman.com/se/heavenly-tuggrulle-biff-s-16cm-308202 i flera långa omgångar och tyckte verkligen om den.
I morse låg han 40 minuter med ett torkat får-underben (utan päls).
Tjurmuskel är okej, men inte det bästa han vet.
Vad har ni för tips?
Har du testat RAUH?
Dom är lite dyrare, men jag har hört mycket gott om dom och att det ska vara långvariga tugg, kommer att köpa hem sånna nu efter måndag
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#1 Nej, det har jag inte testat. Såg intressanta ut, men lite dyra, men det kan det vara värt.
Jag kör bara horn, de håller hur länge som helst (har flera kvar från förra beställningen jag gjorde för ett år sen! De är såklart mindre nu men fortfarande tillräckligt att gnaga på) och finns massvis med varianter både mer lätt tuggade och såna mer för "bävrar" 😂 finns delade där hornmärgen är mer lättåtkomlig för de som är mer kräsna med :)
Köper mina på swesun
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
- Redigerat 2024-02-17 07:41 av Turast
Nötskalp testade jag nyligen. Det var väldigt populärt och varade ett tag :)