Vad fick din hund?
Hades fick ett stort rep med knutar i ändarna, dentalsticks(?) och ett stort märgben :)

Velvet fick ett stort ben och en pipleksak
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ett märgben fick Tjatte :) (bild kommer en annan dag)
Vi kan inte ge leksaker till hades, varken stoppade eller sånna i plast som piper. Dom sliter han sönder direkt. :P
Luna fick hundgodis med oxkött lr nåt, kattungen slet upp hennes paket och åt upp det mesta innan julafton dock.. :P
Och så fick hon grissvans bitar av mamma :)
Hade tänkt köpa märgben och "lösgodis" från djuraffären i stan åt henne men vi hann inte dit när vi var och julhandlade :/ Men hon blev såklart glad ändå ;)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Mina fick en härlig promenad, mycket av min tid och bus i hundrastgården med kompisarna. Min äldste herre, Borzoi 10,5 år, fick ströva lös i rastgården litet som han ville. Han följde mig dock tätt i hälarna hela tiden, medans jag gick runt därinne.

Lizzan fick en pipande leksakshund med tomteluva, en spårlina med tillhörande spårsele och ett tuggben med baconsmak. Mitzy och Elvis fick också varsitt baconben.

oxknota fick han.. det var GOTT
märgben och 3 köttbullar utan lök inslaget och vältejpet hahaha mums sade han
Märgben av mig, en påse grisknorrar av min mamma & pappa och ett paket kex av min syster. Allt var väldigt uppskattat :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Två olika sorters ben
Två st "Pedigree pinnar" (godis typ)
Grisöron.
Haha
En hemsydd regnjacka, en kudde, ett paket kex, en tuggring + 2 pipleksaker (som hon älskar och hur mycket hon än piper i dem har hon aldrig haft sönder någon så hon har ett ganska stort gäng pipleksaker i sin leksakslåda).
Hennes kompis Casper (också hund) var också här och firade jul och de var värre än småbarn de tyckte julklappsutdelningen var för långsam så de hjälpte till genom att försöka dyka ner i säckarna och ta för sig själva + de slet och rev i papprena för att så snabbt som möjligt öppna paketen.

Min Benji fick ett märgben i julklapp, plus alla dom julklappar som han tjuvöppnade innan jul & som inte var till honom..=)

Mina hundar fick varsitt stort ben att tugga på.

En ut av mina fick diarrée
trots att jag gav ingen skinka till dom… Har städat hela annandan.
Inga julklappar i år, varken för mig, eller hundar, eller katter.
Jag fick ett stort tuggben av Quila och jag fick tugga som bare den för att hon inte skulle få smaka.
Quila fick en pipleksak av mig. Men den tog jag ifrån henne och gjorde sönder.
//Alfons

#17 Ja, diarré och kräksjuka härjar bland hundarna överallt, nu, har rapporter från både Göteborg och Stockholm. Även en av mina drabbades, men det var före jul. Jag gav honom Canikur och risavkok samt själva riset och kokta morötter, blåbärspuré och morotspuré samt majsvälling som diet mat innan han fick gå över sakta till vanlig hundmat igen. Tog VAH i tre dagar, dvs jag fick ta ut semesterdagar, för killen var tvungen att få komma ut varje timme, för att inte "sprutlackera" hela lägenheten. Det verkligen rann ur honom.
Emil fick ett märgben, ett gosedjur (rött ben med gummigrej i mitten) nytt koppel, bajspåsar *s* och såklart en massa godis!!

Ett ben och en filt :)

Frankie och Pyret fick en varsin fylld tuggrulle:) Frankie fick en med yoghurtssmak, och Pyret med laxsmak:) Pyret ville dock inte ha… Kräsen X) Frankie åt upp hennes laxpinne, och den med yoghurt går han runt med i munnen :P

Nagli fick 2 tuggben, 1 tuggring, grisöron, pipleksak, Harley Davidsson tröja (fick den gratis från min prao), hundgodis och en frisbee, kanske ngt mer! ^^

ugnnötslever som jag torkade i ugnen. Han älskar det.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

ungnötslever så klart.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

stort hundben o en låda hundgodis från våra snälla grannar
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Åskar fick:
tröja för kalla dagar, väska att åka i när vi reser av mormor (mattes mamma)
best friends bacon av moster (mattes syster)
massa olika godissorter av matte
tuggleksaker av lillhussarna
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Wilma älskar att öppna paket. Hon får julklapp och nyårsgåva av både oss och grannarna. Och vi ger grannarnas hund presenter i gengäld. Må så vara att det blir ungefär detsamma i varje paket, men hundarna är lika glada för det. Det blir tätt på given med paket i december, då båda hundarna också fyller år den 4 december. Då har vi gemensamt kalas.
Wilma fick grisöron, dentastix, och av grannarna någon sorts smala pinnar (hundgodis). Leksaker är hon inte intresserad av.