OT. Har tråkigt, här kan allt diskuteras!
just precis, börja bara diskiutera, fasst inge bråk är ni snälla. *hihi*
klart man känner sig hemma,de flesta här inne bryr sig om varandra och det finns en sorts sammanhållning som jag tycker är bra…
jag städar som sjutton nu döööötråkigt men ett måste, snodden har fullt sjå att anfalla dammsugaren till mattes förtret :-)

Ja, det tycker jag också det är här inne, fasst ibland blir det lite onödig tjaffsning!
Hahaha XD

Xiox, jag tar bort din andra tråd som är lika som denna.

Va är det för annan tråd? :S va heter den.`?
xiox det har blivit dubbla trådar av denna…alltså en exakt likadan ;-)
Hihi, lilla Xiox börjar du bli gammal och glömsk?

Ja, det är klart, :P stör mig på att alla kallar mig Xiox -.-' men ingen vet ju inte mitt ritkiga namn, Kalla mig Malin! :) (mitt riktiga namn)
Men då blir det en Malin till. Vad ska vi säga då? Lill-malin? Lättare att skriva än alla x
som man inte kommer ihåg!

Haha, ja, jag kan väl heta Lill-Malin :P Det var väl gulligt ^^
Ok, då blir det så. vad gör du?

Inte så mycke, har tråkigt, spelar ett spel och lyssnar på musik. har du nån Msn, så kan vi prata lite ^^
Heeeej malin" måste det bli då :-))

Va menar du med det? , det fiinns ju 2 olika Malin, så jag kallas Lill-Malin Från och med NU! :D
jasså förlåt det såg jag inte, heeeej lillmalin :-))

Haha! :P Tjena Lena :P
Tänkte att jag kanske någon gång borde säga mitt namn, det blir liksom lite lättare fö alla på HIF! :P
mm det blir ju det själv stör jag mig på min etta….men vad gör det alla ser ju att jag heter lena

Haha, aa, det är sant ^^
Undrar vem "bara Lena" är då?
ja förmodligen för här finns ju bara jag vad jag vet i alla fall

aa, om ingen annan iaktar oss utan att vi vet :P
ja just det det kanske finns en lena spion

aa, precis ^^, Va har den personen som heter Malin, va har hon för annvändar namn?
Vad bra för du är ju en riktig Lena, den andra är bara en annan Lena.
Nu ska jag ut med odjuret mitt! Och se om vi ser något farligt. En vägkona eller något annat skumt!

Hahaha! XD var ute med pappa och Vovven förut ikväll :P
ja just det….malin har nog malin tror jag

hihi, Okej! :) :) Va tyst det är här HIF nu! :P alla sover typ! :P
dom är säkert ute och festar eller sitter och stoppar i sig godis i något hörn utan att bjuda oss vilka taskmörtar va

Ja, :( :P men jag vill inte ha godis, har firat min födelsedags kalas idag, så det känns som att jag ska spy, har ätit så mycke godis :P

sluta snacka om godis jag blir ju sugen och har inga pengar
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
GRATTIS och hur gammal blev du?

13 år! :P
Godiiiiiiiis , Goooodiiiiiiis , goooodiiiiis :D

retsticka
_**/Mvh Anne

hhiiihihi :P klart jag äär :P
gooodis är bra

nej, det är onyttigt, och man kan bli fet av det! :P
inte jag jag behöver gå upp i vikt har rast för mycket

:O! varför då?

Men lena du kan få ca 35kg av mej
_**/Mvh Anne
jaaa vad bra bio skicka dom med cybern :-).
har haft det jobbigt en lång tid så jag rasde 31 kg på 3 månader

Ohj!! :O

åhå om jag hade så tur att jag kunde gå ner i vikt lika fort som jag går upp… Men jag förstår om du tycker de e jobbigt
_**/Mvh Anne
mm har lite svårt att gå upp till normalt igen men jag är på gång ;-)

Har också gått ned kg. … 2 kg har jag gått ner :P
Jag kan skänka en 25kg :P
tack hera jag tar gärna några av dom ;-)
Tänk om man kunde göra så i verkligheten :P haha, hade varit perfekt för både underviktiga och överviktiga :D
Tyvärr är det väl bantning och träning som gälelr för mig. Förstår bara inte varför det är så himla svårt att komma igång.
jag vet för det är inget roligt ;-), men man måste träna fast man är som jag med annars försvinner ju alla muskler ju…
Jo det är sant.
Jag ska försöka att först köra fettförbränning, sedan på med muskler, för dem har jag så det räcker ännsålänge… och fettet räcker meeeer än väl.
Tillskillnad från dig gick jag upp 25 kg på ett halvår just för att jag mådde dåligt :/
mm antingen blir det det ena eller det andra,finns inget mellanting när det blir så

LillMalin som du vet så heter jag Lotta ;)
Och tjejer på ett år har jag gått upp från 57 till 74 pga av medeciner och mitt mående….och nu går jag upp tack vara att jag gått upp snacka om rundgång.. det är tur att man har humorn kvar annars skulle det bli outhärdligt ;)
*viskar* Lena det kan vara lika illa att gå ner och inte känna igen sin kropp….men vi får kämpa på du med upp och jag med ner 
exakt lotta, jag blev riktigt brydd i förra veckan när en granne tittade ut och sade MEN LENA NU HAR DU BLIVIT ALLDELES FÖR SMAL!!!!RÄCKER DET INTE NU!!! gissa om jag blev upprörd MORRRRRR,jag tittar inte åt henne längre.

Jag är inte efterbliven Lotta! :P det visste jag redan första dagen jag började PM:a med dig ;) jag är snabb i reaktionen! :P

Att folk kan vara så taktlösa…förstår dom inte att det sårar att man kanske lider av det själv. Att vuxna människor kan bete sig så illa, jag skulle aldrig kunna yttra mig om en annan människas utseende sånna människor som gör så måste lida av dåligt självförtroende….
*ASG* LillMalin nu var du rapp va…din lilla markatta =D

Jag är ingen katt, jag är en snooorunge XD

Jag är kanske lika snabb som en katt, men inte lika smart och intligennt ! :P men jag är lika dum som en snoooor unge :P
precis lotta jag tänkte det att det var tur ändå att det var jag,någon annan kanske hon hade sänkt helt och hållet….

Det är ju tur att du mår bättre nu och känner dig stark, har det varit till mig så hade jag nog blivit sårad…

Då ska du veta hur det känns med alla komentarer i skolan då.

Tro mig jag vet vad jobbigt det kan vara lillMalin, barn och ungdommar kan vara fruktansvärt dumma 

Ja, tycker jag också, va får barn idag för uppfostran? tror inte föräldrarna " törrs" och säga åt sina barn!

Jag tror dom kallar det fri uppfostran…och av det blir det ungar som blir sjövild *usch*

Vars håller Malin och Lusse hus?

Malin pluggar väl för körkortet för fullt =) Och Lusse ligger väl neranför och tigger om uppmärksamhet ;)

Jag har också några kilon extra till salu om någon vill ha dem.
Funderar på att ge dem till mamma i julklapp, men ifall hon vägrar.. 

Jag är busig, men jag kan ju betee mig om jag vill! + att jag är inte så busig att jag stör i skolan, är mycke mycke snällare i skolan än jag värkar :P

Och vem ska jag dela med mig med tro…den lär jag fundera på 
näerå lotta jag kan ju ta ett par stycken skickar dom med cyber expressen :-))

Lena1, om du vill ha lite vikt så skickar jag gärna över 10kg åt dig.

HAHA Lusse är säkert förbannad på henne för hon sitter väl med näsan i körkortsboken.
Wikstr_m, du kan skicka några kilon till mej om du vill ^^
hihi.. jaa du emma, du skulle behöva några kilon;P
Malin körde halkan idag och klara av de såklart:) så nu är hon ett steg närmare körkortet!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer, kanoners.. Då skickar jag till dig istället för Lena.
Pluttan, jag har teori den 14 november. Jag är så jävla nervis för ett prov, hur ska jag inte vara för uppköringen då? voivoi
Ja då får jag säga lycka till, till dig med då!
Jag höll på att få körkort, hade bara teorin och uppkörningen kvar. Men körde på teorin med två poäng! så då sket jag i allt.. orkade inte mera;P (iof hände de en massa i livet då också)
ja tack wikström jag tar gärna några jag med om jag får…

Ni kan passa på att skicka några kilon till lillLisette också det skulle inte skada ;)
nehe du!! jag behöver inga kilon inte!! Tyckte de var jätte bra att jag gick ner massa när jag vart ledsen över exet;P

Hörödu min puma nu lyssnar du på mig för jag är äldst och visast ;)
Jippi! Jag har det!!! Världens bästa bantningskur. Säjl alla x på Blocket som bantningsmedel. Så kan jag o Lotta förvalta och investera pengarna i Egypten.

Jaaaaa Kerstin vad du är smart!!!!!!!

Du visast här Lotta? Hahaha, det där var nästan dåligt, det är klart att JAG är smartast och visast här inne! *haha*

DUUUU!! Knappast du är ju en snoris 

Ja, JAAAAAAAG! ;D såklart jag är smart, + knäpp såkalrt ;D fasst min knäpphet går inte att genföra med dig xD
#84 Syyrraaaaaaan! Du slarvskriver hela tiden! Jag skrivas inte med 7 A, såklart skrivas inte såkalrt, Fast skrivas inte fasst. Jämföra skrivas inte genföra. Lycka till med stavningen :) :P