OT. har tänkt på en sak *-)
Tycker det är så skönt att ha bra minnen att tänka på, man kan bara sätta sig nånstans och tänka på allt bra. Brukar göra det, när jag är ensam, går ut med hunden osv. Jag tror att människan lever på drömmar och minnen dom fått =)
Va tror ni!?`=)
det är en bra företeelse att göra så….och visst lever vi lite på drömmar och bra saker,det är en bra egenskap :-)
Det finns förklaringar, men oxå bortförklaringar
Jag vet att bl.a.människor med psykopatiska drag gör på det där viset . Redskapen till att flyga från värkligheten är ju dagdrömmarna. Tap av kontroll över värkligheten vinner man åter i drömmarna där man kann vara hjälten, hur stor och fager som bara drömmarna kann lösa.
Ett välmenande råd Mr.S. Återgå til värkligheten akseptera ditt nederlag och fokuser på nuet.
Acceptera andra människors åsikter osv och handla så att andra mår bra, Om du lyckas med att känna glädje av att andre människor mår bra av dina handlinger, till skillnad från att dom mår illa ,så blir det enklare att gå inn i framtiden. Annars finns ju hjälp och vård
Lycka till

#2 va har det där med saken att göra? :S

Så du står och säger att jag har Psykopatiska drag eller?????? (#2)
2 ja jag undrar också vad du menar…en människa behöver inte vara psykopat för att dag drömma??…eller menade du att du bara ville förklara det eller nått om det??,tacksam för en förklaring

SÅ det betyder att, om man, tänker på allt posetivt som har hänt än i livet, så är det nåt fel med personen eller? Tror ALDRIG att jag skulle orkat leva, om jag aldrig fick dagdrömma mig bort ibland.
6,nej det betyder det inte lillmalin…hoppas vi kan få en förklaring till det som blev skrivet så vi kan reda ut det så fort som möjligt ;-)

Antagligen måste det ju betyda det, för han skrev det så!
nu ska lillmalin ta det lugnt och vänta på en förklaring innan hon drar förhastade slutsatser….jag håller med om att det ser ut så,men i skrift kan det bli tokigt så ge dig till tåls lite nu ;-)

*suckar* Jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar att vääääääääääääääääänta *suckar igen*
jaaaa jag har förstått det men gör det nu för min skull i alla fall….finns säkert en bra förklaring till det där ;-)

Okej då, ska väl försöka…………………………………………………..Hoppas att vi snart får ett svar, annars blir jag tokig snart =)

*Putt*
# 2 vad i hela friden skriver du? "Jag vet att bl.a.människor med psykopatiska drag gör på det där viset"
Inget som framkom i min utbildning, så ta det lugnt Lill-Malin, du har inga psykopatiska drag för att du dagdrömmer!

#14 åå jobbar du med psykopater?? då kan du få ta hand om mig…=)
# 15 Ok, om vi tar hand om varandra? 

Oki. =)))))))))))))))))))))))

Oki. =)))))))))))))))))))))))
inget svar ännu…då tycker jag att det var ett mycket dumt inlägg detta som egentligen borde raderas,det kan göra illa en människa att skriva så

SOm vem då?
men även om det inte gör dig illa lill malin så kan det göra någon annan illa…tänk nu om det hade varit en mycket känsligare människa som fick ett sådant svar tex….man måste ju tänka på vad man skriver på ett forum och det tycker jag att farsacken borde tänka på…

Ja, det är sant….Tycker H'n det, så får H'n väl tycka det, men inte uttrycka sig på ett forum med många olika känsliga personer..
nej just precis ;-)

#14, va vet du om att inte jag har pysykiska drag då?

#16.. jag har en ännu bätte ide… alfons tar handom oss… och lilla Moyry
#25 Haha, de lät farligt hanna!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
men då tar vi snodden han är ju mörda tomtefar humör ändå hahaha

#26 äsch, han ska ju bara komma med te och fluffa upp kuddarna och sådär-- kan väl inte vara någon fara.. bråkar han så tar jag fram en eller ett par illrar så blir det nog ordning på honom

#2 Du verkar vara en verkligt mogen person, inget står på din sida heller….komsikomsi så ska tantis prata psykopat med dig *morr*
Kerstin skulle du inte kunna avvara en timma på mig jag behöver lite samtalsterapi efter dom här veckorna, eller det skulle nog hela gävle behöva så du skulle nog kunna tjäna storkovan här ;)

*putt, väntar på en förklaring*
*putt, väntar på en förklaring* :P