Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 362 ggr
lena1
0

Gott nytt år!!!

Nu börjar vi närma oss ett nytt år, och jag och snodden vill önska alla ett fint 2008!.

Själva ska vi sitta hemma och mysa som varje år, så det blir jag grabbarna och snodd busen, åsså äter vi ju lite gott förstås…

Vad ska ni göra?.

Kramis

Lena och Snodden

LillMalin
0

Gott Nytt år Tokis Lena! ;)  hmm…va jag/vi ska göra,  Vet inte riktigt faktiskt, kolla på alla raketer? :) Vi ska väl också äta nåt gott ! =) Hoppas du får ett gott nytt år iallafall!!! Skrattande Skrattande

Kramis från Mig (Malin) och Rico! :)

Nicka
0

Tack'ar för ett härligt hund-Liv HÄRFlört..

ett Gott Slut på 2007 och ett Riktigt Gott Nytt År !

Sara87
0

Gott nytt år! :)

Idag blir det ostbricka som vanligt å bara va hemma för att Tjatte ska va lite mindre rädd iaf.

SaraC
0

Min moster kommer och hämtar mig och Eros om en timme, då åker vi med hem till henne på landet. Senare kommer även min mamma o pappa upp dit. Vi kommer att käka thaimat, spela tv-spel o andra spel och ha trevligt :) Och Eros kommer förmodligen inte störas nämnvärt att fyrverkerier därute i år heller.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

Gott nytt år =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

Gott nytt år :) Vi ska också vara hemma. Hades är ju rädd :( Kanske springer jag bort ett tag på en fest som mina föräldrar jag ska vara på :)

kerstin_70
0

gott nytt år på er alla

gejsa
0

Gott Nytt År på er alla!

Jag får väl sitta själv hemma. Måste vara hos mina hästar vidf 12-snåret så dom inte blir för rädda. Brukar sätta på radion och tända och vara där utifall dom ser ljussken från stan. Hoppas inte mina grannar tänker smälla i år. Jag har bett dom att inte göra det för några år sedan. När dom flyttade hit så gjorde dom det några år men min gamle häst höll på att få en hjärtattack av smällarna. Mina två nuvarande hundar tror jag inte är så rädda faktist. Klart dom reagerar men deras mamma var livrädd. Min gubbe är musiker så han spelar ju i kväll och min dotter ska bort.

[Vargnatt-]
0

Gott  nytt år på er :)

Vi ska fira smått här hemma jag och sambon bara. Göra lite tacos och dricka lite gott.

kerstinjoh
0

Gott nytt år till alla mina vänner på HiF!

Tänk så många gånger, ni mina cybervänner, har fått mig att skratta!

Liss
0

Gott nytt år gott folk! hoppas ni får en super härlig kväll med god mat och gott folk!:)

ot. Jag har problem med min dator, den dog innan jul;) så kan inte komma hit specielt mycket fören jag har fixat de eller kunnat köpa en ny på någe vis.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

#10# Precis kerstin, även att nästan gråta. :(

Hoppas du har det bra i kväll för bevisligen är du inte här i kväll. Om det är någon som fått mig att skratta så är det du. *ler*

LillMalin
0

Cybervänner? va är det? Fundersam

Karmatarerskanise
0

#13 Alla vänner som man hittat är i cyperspace :) Internet alltså :)

Vad ska du göra ikväll då? Vara hemma med familjen?

LillMalin
0

Aha! =)

Ja, det blir väl så! , tänker lägga mig runt 9 ikväll, sätta på väckarklockan på 12 inatt :D så att jag vaknar! :)

Karmatarerskanise
0

#15 Låter bra de :) Ska ni äta ngt gott?

LillMalin
0

Ja, det tror jag kanske! :) Just nu orkar jag inget, åt nyss upp ett helt paket pepparkakor Generad

Karmatarerskanise
0

Haha ok ;)

LillMalin
0

:D gott var det ju! :P ibland måste man ju trycka i sig nåt gott ;D

Bella-R
0

Gott nytt år!! :)

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem