Fodax Skonsam
Fodax skonsam
Där jag köpt tidigare har de valt att ta bort småpåsarna.
Någon som vet ställe i Blekinge som säljer fodax skonsam?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Den säger bara vilka som har fodax, inte vilka som har skonsam
Redan kontaktat några av dem och de har inte skonsam
#1 Jag kan inte ta via fodaxbilen för man måste ha en låda med 4 påsar i vilket inte jag får plats med plus att det är bara en gång i månaden och alltid när jag jobbar.
Men du får väl ringa runt tills du hittar rätt. De kanske kan ta hem till dig också, även om det inte ingår i deras standardsortiment.
Blir lite nyfiken. Hur litet bor du? Det finns plastlådor man kan ställa under sängen eller ovanpå en garderob.
#4 Jag har mailat några ställen
Men skadar inte att fråga om någon redan vet medan man väntar på svar :)
Nej de har sagt de jag pratat med att de gör inte det om man inte köper hel låda med 4 st påsar i vilket jag inte kan göra.
Fodax är fryst, det ska vara i frysen, så fungerar inte att ha i lådor under sängen eller på garderob. Det måste förvaras i frys.
Ah! Jag tyckte det såg ut som torrfoder.
#6 Aa ok nej det är färskfoder :)
Om de har fodax kan de ju säkert beställa in den sorten du vill ha. Är bara att prata med affären
#8 Som jag skrivit beställer de bara hem det om jag tar en låda, dvs med 4 st i vilket jag inte får plats med.
#9: Ett förslag, även fast inte alla kan göra så. Vi köpte en extra frysbox som vi har ute på balkongen, däri förvarar jag hundmaten och ormmaten. Jättebra lösning då inte heller jag har plats för den mängd mat som behövs under månaden i frysen inne.
Ormmaten vill jag helst inte förvara inne heller om jag inte måste 😉
#10 Vi har ingen balkong. Vi har inte plats för någon extrafrys inomhus tyvärr.