Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 2674 ggr
Marita-L
0

Efterlyser

Min syster behöver hjälp !!!

Efterlysning!!
Min älskade lilla Loka 6 månader, en blandras chihuaua/schipperke/papillon, har i mellandagarna fått somna in pga nedsatt njurfunktion. Detta med enormt stor sorg och saknad. Önskar komma i kontakt med någon/några som har köpt en hund ur samma kull (de var 9 valpar) eller tidigare kull med liknande problematik. Född 13/6-07 Uppfödare Anneli och Niclas Lundgren Uddag, Göteve (Falköping) Min mail adress: camilla.magnusson@hotmail.com Oerhört tacksam för svar och hjälp att sända detta vidare.

Jag hoppas det går bra att lägga ut detta här om inte annars så får ni radera det och gärna meddela mig det så jag vet.
M.v.h Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

putt…

Crystal Pearl´s

SaraC
0

Känner tyvärr inte till något, men skickar en tröstkram till din syster

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Marita-L
0

Kan man få reda på någonstans via chipnumret om de andra valparna? Har man rätt till det som privat person?

Crystal Pearl´s

LillMalin
0

Det vet jag faktiskt inte! *funderar*

CamillaAndersson
0

Du kan ju ta kontakt med JBV, de har ju hand om Hundregistret. Där borde de andra i kullen ha sitt chip reggat.

Vet inte om det går, men ta kontakt med dem och fråga.

Har du inte kvar numret till uppfödaren?

Marita-L
0

Tyvärr så byttes telefon numret direkt efter och fälld för vanvård.. syskonen är tyvärr chipade en åt gången så det blir nog inte det lättaste att hitta…ja blåst är nog rätta ordet tyvärr..

Crystal Pearl´s

ingann
0

det kan väl inte finnas allt för många vet i det området (har svårt att tänka mig någon som åker till olika vet med en kull) så har din syster ett vaccinationsintyg och friskhetsintyg från en vet kan hon ju prova den vägen… de lägger ju in alla djur i sitt dataregister med chipnr o allt.. *värt ett försök kanske*

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

AnneN
0

Testa annonsera i nån tidning

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Marita-L
0

#7 det är en liten hemma jobbande veterinär..gammal lämnar inte ut någon av sina kunders uppgifter..tyvärr… det är som att leta efter en nål i en höstack..

Crystal Pearl´s

nobsan
0

Det är för eländigt när det blir så här. Ytterligare en oseriös. Jag tror till och med att man får chippa själv. Kolla upp med SKK om dom har något om den här "uppfödaren" Sånt här brukar ju sprida sej.

Marita-L
0

putt…

Crystal Pearl´s