Hundar iFokus

Hundar

Etiketter: hundtillbehör-hundprylarshopping
Läst 188 ggr
Zadeira
0

Bra hundshoppar online (aktuell tråd)

Kollat lite och många trådar jag hittat är flera år gamla med shoppar som inte finns kvar osv. Nu när jag har blivit Stödfamilj åt en liten vovva känner jag att även om ägaren står för det mesta så vill jag ha en del saker som funkar bättre för mig.

Vad använder ni för sidor när ni handlar till hundarna?

Vart är de bäst på mat?
Vilka har bäst leksaker?
Vem har störst urval koppel/utrustning?

Vilka rekommenderas inte alls av nån anledning och vilka rekomenderas extra mycket av nån anledning?

Fridaaaa
0

Zooplus och bitiba har bra utbud
Hundmat vet jag inte för jag köper bara färskfoder och beställer inte det på nätet.

jag har dålig erfarenhet av zoo.se. Sega med leveranser, inte så bra kundservice.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Jag gillar https://www.widforss.se
Handlar både tugg och mat där, och hade köpt sele där om jag hade hundar med normala mått.

Har köpt kläder till mig där också. Snabb leverans.

Zooplus har stort sortiment och har alltid funkat problemfritt. Bra kundservice också om något blir fel.
Fick hem en kattlåda som var sprucken så luckan inte satt kvar. Postnord garanterat. Men jag mejlade zooolus och jag fick behålla den jag redan hade fått och dom skickade en till gratis.

Zoo.se låter jag bli då de antigen säljer eller sålde levande djur i butik och det stöttar jag inte.

Hälsokost brukar jag köpa på djurapoteket.

Hundtäcken, halsband, koppel ich selar föredrar jag att beställa från sådana som syr upp på beställning och man själv kan välja utseende och får efter hundens mått. Finns lite olika inne på Facebook.

Webbshop med bra priser och stort sortiment. Jakt och Friluftsliv sedan 1729
Draken
0

Zooplus och Widforss har har bra urval. Både å mat och andra tillbehör.

Koppel och selar köper jag hos Lakkawear

https://www.facebook.com/lakkawear2016

Har inte hittat några bra ställen som har täcken (främst regn och reflextäcken) i bra storlekar.
Tänkte försöka sy reflextäcken till mina hundar själv.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Lakkawear halsband & koppel design. 887 gillar · 36 pratar om detta. Beställ ditt halsband eller koppel från oss. Här kan du få din helt egna design på...
  • Redigerat 2023-08-29 16:48 av Draken
RackarFia
0

Köper tugg och nosework-prylar på Hundigt. Koppel från Hundstaff. Kosttillskott från Svenska Djurapoteket.

Resten köper jag ”tyvärr” i butik så har inte fler rekommendationer. Handlar på Dogman bland annat och de har ju en hemsida.
Men sen har jag inte långt till Gekås (Ullared), så där har vi köpt en del också. Typ en miljard bajspåsar, fyller på vid varje besök😆

/Fia ☁️

Draken
0

#4: Bajspåsar kan man aldrig få för mycket av 😝🤣

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

RackarFia
0

#5 Precis! Dags att fylla på nu i veckan då det blir en sväng dit😁

/Fia ☁️

Andreas_Ante Larsson
0

#0: Jag har nyligen fått upp ögonen för en ny webbutik, Petmain.se, som verkar riktigt intressant, särskilt för oss uppfödare. Jag hade inte hört talas om dem tidigare, men det ser ut som en seriös och genomtänkt butik.

Det som verkligen fångade mitt intresse är att de erbjuder rabatt vid storköp på hela sortimentet. För mig som har varit hunduppfödare i många år låter det väldigt smidigt. Köper man lite större mängder av en produkt får man direkt ett bättre pris.

Draken
0

#7: Kollade butiken och det ser väldigt bra ut. De hade även fiskmat, betydligt billigare än de har i butikerna vilket gjorde mig väldigt glad då jag har flera stora akvarium. 😀

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis