Var kan man hitta en handler?
Hej, jag finns i Västmanland utanför sala. Jag föder upp papillon. Men har inte tiden o åka runt på olika utställningar o tycker de är jobbigt o stå I ringen hehe. Just nu lånar min uppfödare min hane o ställer när hon ställer sina hundar. Men hon börjar få problem med höft o svårt o gå. Så då söker jag nån som skulle kunna tänkas ställa honom runt om i landet :) när utställning är nära så har jag möjlighet o komma o kolla men är de långt bort får gärna handler åka iväg :)
#0: har inte din uppfödare bra kontakter? Hon bör ju ha stött på många handlers på utställning tänker jag :)
Annars är nog rasgrupper, utställningsgrupper eller andra hundgrupper på facebook bra ställen att leta handler på. Har sett folk som erbjuder tjänsten också i hundgrupper :)
#1: min uppfödare ställer ut honom idag men hon har problem med höften i ska få rullator o kommer ha svårt o ställa framöver. Får kolla i olika grupper o se om jag hittar någon :)
#2: som jag skrev, uppfödaren bör ha kontakter.
Har ni inga rasgrupper för pappillon där du kan kolla, eller ta kontakt med en lokal rasklubb ?
Kanske någon av dina valpköpare kan ställa upp och ta med din/dina hundar ?
Hej!
Lite nyfiken då jag saknar att ställa ut hund.
Hittade ingen info på din sida.
Vad har han för reg.nr?
Hur gammal är han?
Temperament och personlighet?
Hittade ingen uppfödare i Sala på Papillonringen.
Vem betalar anmälningsavgift och andra kostnader såsom resa etc?
Söker du proffshandler eller någon som tycker det är kul att ställa ut?
Hur är tanken runt allt.
Vem badar och fixar honom?
Mvh CLo