Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 179 ggr
Draken
0

Sommaren med hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte vi kunde ha en sommartråd för våra hundar. Berätta vad ni gör och vilka aktiviteter ni har för er utomhus.

Lägg gärna även upp bilder, men inget tvång 🙂

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Draken
0

Långpromenad i skogen.

Har köpt dubbelkoppel till de två små, och det är så himla behändig 😁

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

• Redigerat 2023-05-24 11:00 av Draken
[_.djur.vän._]
0

Vi brukar vara ute och träna agility och kommandon!

flocken
0

På sommaren badar vi mycket och går längre promenader när det inte är för varmt. Slappar i varsin solstol i skuggan.
Några dagsvandringar är planerade.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Karmatarerskanise
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Här blir det besök på stranden. Mina hundar har hitintills bara doppat benen. Men jag hoppas vi en dag lyckas få dom att simma lite.

Deras kompus som ses på bild, den svarta hunden älskar att bada. Hoppas hans vattenlek får dom att bli sugna.

Turast
0

Badar, promenerar, åker kanot/roddbåt på utflykt, hänger i trädgården och leker med vattenslang 😂

Tränar och ger mest fysisk aktivitet mornar och kvällar när det är svalare

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Turast
0

Förra sommaren körde jag drag när solen gått ner med pannlampa, det var ett äventyr det 😬😂

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

RackarFia
0

Nosework (inte tävling), frisbeekastning, bad, dagsturer i skogen, chilla på uteplatsen ☀️

/Fia ☁️

• Redigerat 2023-05-27 23:01 av RackarFia
molam
0

Hoppas hitta ett nytt ställe där min welsh kan få vattenapportera <3 han älskar att simma och vattenapportera, men det stället vi varit på tidigare byggs om nu så det är offlimits, ibland önskar jagt att det fanns vattenparker för hundar här

Min valp är planen att börjar träna en del nu i sommar, både ringträning å allt sånt, men det måste få ta lite tid för jag har ingen aning om hur man ställer Vavva xD (letar frenetiskt efter ringträningar) skulle ställa en vavva för fösta gången nu i juni, men pga att han behövde få somna in så blev inte det av, men tänkte ändå åka dit och koilla hur vavvor ställs, men det visade sig att han var den ENDA anmälda vavvan xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus