Unik utrustning till hund
Jag är på jakt efter unik utrustning till min hund, tycker det som finns i djuraffärer är lite för färglöst och kvalitén är väldigt hit or miss.
Jag är väldigt förtjust i materialet BioThane så om det finns någon som säljer såna produkter hade det vart perfekt. Annars är jag öppen för förslag, koppel måste gå att få med twist and lock.
Kolla halsband och koppel här.
https://hundar.ifokus.se/discussion/1562289/lakkawear-halsband-och-koppel-saljes
#1 tipsar också om Lakkawear, all min utrustning kommer från henne (utom Flexin) hon gör ALLT enligt dina önskemål, vill ju ha 25m Biothane med 15twistlock hakar längs linan så gör hon det!
Hon har gjort helt fantastiska dubbelkoppel till mig (antiglid iof, då det är mitt favoritmaterial xD) med en blå och en rosa sida till min tik och hane, plus att jag fick med ett snurrhake så dom inte trasslar, kopplen bara snurrar runt varandra tack vare haken. plus att hon även gjort fästing halsband och namnhalsband till mig, och det är verkligen bra kvalitet, min stora hund har ett tre meters koppel med 3 handtag så jag kan förkorta kopplat i den mån jag känner =)
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#2: Även jag har dubbelkoppel och fästinghalsband från henne. Är jättenöjd.