O.T. Underligt eller inte?
Underligt eller inte?
En vänninna besökte ett medium och han sa när hon kom in genom dörren "Du har två hundar med dig". Berit förstod inte riktigt för hon hade bara en hund hemma.
Hon talade om det för mediet, men han envisades med att hon hade två hundar "dansande" runt benen.
Först senare förstod hon att han måste ha menat hennes två tidigare hundar, som inte var i livet längre.
Vad tror ni?
Jag tror och hoppas verkligen att djuren vi haft i vårat liv hälsar på då och då när de gått vidare. Jag tror nog det kan vara sant det mediumet sa :)

Absolut inget konstig eller underligt med det =) De kanske bara hälsade på och tittade till henne eller så kanske de var där för att beskydda henne.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag "drömmer" ibland om min gamle Bosse. Tänk, av alla hundar vi haft genom åren, så är det enbart han som har lämnat ett så stort tomrum hos mig.
Den dagen då inte Alfons finns längre, då vill jag ha en labbeklle!
Varje år när det närmar sig dagen då mina två gamla hundar dog så får jag en dröm om dom, där de är lyckliga. Och jag tar det som en hälsning från dom :)
#3 Tror religionen kan få dig känna annan samhörighet. Om du saknar bosse så mycket prova det. Hos oss finns alltid en dörr öppen vi är förlåtande.

Absolut, så tror jag på det. Jag upplever både djur och människor som gått bort. Dom håller nog ett vakande öga på oss och jag tycker det känns tryggt.