Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 596 ggr
Karmatarerskanise
0

Besatt av djur TV4+

Just nu kommer ett program om folk som samlar på djur, och då menar jag verkligen SAMLAR! Intressant. Kolla gärna på det.

[Vargnatt-]
0

Det lät intressant, ska kika :)

Karmatarerskanise
0

Kommer om en tant som har schäfrar. Såg ut som hon har flera 100.

Karmatarerskanise
0

Ok, var bara 16 st ;)

[Vargnatt-]
0

Slår hon verkligen hunden med den där borsten??

Karmatarerskanise
0

Verkar så. Och så synd jag tyckerr om hundarna. Dom verkar ju ha slagsmål hela tiden :( Nej usch …

[Vargnatt-]
0

Tycker också synd om dem.. =/

Karmatarerskanise
0

Men USCH!! hon har haft 140st hundar i en tvårummare + hundgård!!! Inavlen gjorde så att hundarna hade en massa missbildningar såsom , inga ögon, tumörer osv!!! fyfan för henne!

Och straffet var att hon inte fick ha hundar på 7 år!!!

[Vargnatt-]
0

Fy sjutton! Så säger hon att hon kunde säga att hundarna var lyckliga?? Hon kan väl inte ha menat de 140 hundarna?!

Karmatarerskanise
0

Och nu visade det sig att hon minsann har valpar igen och att det är 20 hundar hon har, fast hon (av ngn konstig anledning) egentligen bara få ha 15 hundar. HUR KAN HON FÅ HA HUNDAR ALLS??? fy bövelen. kärring. Hon förstår inte ens att hon gör fel.

nobsan
0

Vart sjutton händer det där. Verkar ju inte klokt. Har inte TV4+. Så jag slipper se eländet.

Sara87
0

Såg det jag med.. Helt galet.. :S

SaraC
0

Jag har sett den förut, det här är tredje gången den går så vitt jag vet. Otroligt skrämmande med damen som har schäfrarna.. Och de andra med för den delen! Den enda som inte verkar låta djuren lida är uggel-gubben

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar