Prishöjning hundfoder
Någon mer än jag som fick en chock av prishöjningar av hundfoder? 💸
Har haft en prenumeration hos furry friends som nu kommer sägas upp.. Fick meddelande imorse från klarna som hade min senaste faktura, 18kg hundmat hade gått upp 400kr! Och ingen förvarning skickades ut så jag själv kunde sagt upp den innan denna omgång skickats 😡
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Det hade inte gått upp 400 😅 Dem hade tappat bort rabatten jag lyckades prata till mig när jag var sjukskriven 🥲
Ha ha! Man får gratulera. 😂
Jag svalde det med hull och hår. Allt är ju svindyrt nu. Skulle just fråga vad det kostade förut när jag såg ditt andra inlägg.
#2: 18kg kostar 1495 utan rabatten 🫣
Mina skall över på harmoni nu. Som de är idag, så har jag 3 olika foder på 4 hundar, känns lite halvjobbigt.
Har två som inte tål kyckling och en som är jättekinkig med maten. Jag har sökt och letat överallt, och detta foder Harmoni Sensitiv kan fungera på alla mina 4. Hoppas och håller tummarna at det blir bra.
Byttefoder till min kyckling känsliga welsh när det fodret jag hade då givk upp från 649 till 879 eller nått sånt, hade i dåläget 3 olika foder, så kändes lite häftigt, trotd att jag nyss betalade 1700 spänn för foder till mina 4 hundar, plus div olika tillskott, men nu har dom samma foder, tänk om jag fortfarande körde tre olika foder liksom ;)
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#4: Det ser ut som om mina kan få Harmoni. De äter bra och inga problem med avföringen 🙂