julhälsningar

naw så sött :D
Haha vad gulligt med flätor. 
tack sade snodden men jag kan ju meddela att den är utan flätor och tofs nu,med andra ord är tomtemor stendöd hahaha
Hahaha stackars tomtefar som blev änkling 
tindra, han finns inte heller och inte renen ,masken lemlästade han i fredags för den fick jag inte sätta på mig,och renhornen i tyg slet han också av mig så dom är stendöa allihopa hahaha
#8 Haha, då undrar jag om det kommer att komma några paket hem till er i år?.
Lemlästa självaste Tomtefar och hans familj.
#9 & 10 Vilka jättefina kort. Hur har du gjort dom?
8,ja eftersom snodden har sagt sitt i frågan så får vi övriga utbyta julklappar utan tomte i år hahaha
#11 Tack! Det är busenkelt, har ett foto som bakgrund och "djuret/djuren" urklippta från ett annat och sen är det bara att sätta ihop dem med t ex Photoshop, lägga till text och simsalabim så har man ett kort.
Ahaa, vad roligt. Det måste jag prova. =)

vad fina kort ni har gjort :D
vad skoj att flätor och toft mm är borta :D undrar hur mina kommer reagera på tomten som kommer till min svärfar och svärmor varje jul :S

*ASG* Men Lena så du gör med snyggingen, han ser ju inte riktigt riktig ut, inte undra på att han åt upp rubb och stubb 
#9 Jätte fina bilder….och han är så pampig Texas 
jamen lottis det är ju därför det är så kul att spöka ut honom ibland hehe…..

Och han går med på det tokhund *ASG*
#19 tsss…går med på?? Har inte du fått en massa mail från "Anonym vovve" som söker nytt hem?
jovisst fick jag det kerstin, jag fick från "hdris" hundens rätt i samhället,men då var det försent flätorna var redan i bitar :-)))
ja lotta han går med på det så länge jag säger "stilla" åt honom, sedan mördas dem hehe
#17 Tack V-lang, jo han är en ståtlig kille…

Har snodden blivit en tomt-nissa `? (nissa är tjej tomtar:P)
24, ja just då var han det men nu är den död sedan några dagar ;-)

är snodden död!?!?! :O
hahaha neje stolla tomtemor hahaha

AHa, du skrämmde mig (nästan) där :O
hahaha tokfia :-))))

=)) Tack för den du :P då hter du TokLeeena :D
jaaadå det gör jag såå gärna :-))

Oki, nu ska jag komma ihåg det, och börja kalla dig det =)=)
gör det du….:-))))))

goooooood *blir glad* :D Har blivit allt knäpp, sen jag började vara på den här sidan ^^,

Här kommer ett som jag fixat idag =) Fast det är från både mig och Sting då ;) Jag har lagt upp den på hemsidan. =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#37 haha, vilken hemsk bild:P men ungefär så de känns.. här är de blommor i gräset fortfarande:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
tyckte ingen att ecko vart snygg menar ni:( humff.. Ecko är förnärmad.. (mest av mössan, men iaf):P
Ecko blev jättesnygg! Är det han som ska vara tomte och dela ut paketen i år dåh?
# 40 Dum fråga ecko är alltid en sötnos,
Julhälsning från Balder med familj (husse & matte). ^^
#41 Jomen visst.. han kommer på julafton;P
#42 tss… nehe inte alls de! inte när han tagit mina kakor på bordet och tryckt sönder alla med sin munkorg så de bara är att sopa upp när man kommer hem;P
Haha okå. =D

Så fina julkort ni har fixat till, blir riktigt avis.

Här kommer ett Julkort ifrån Semlan

#49 Haha, jaa den var söt.. massa pussar under misteln:)

God jul önskar Kiara