Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1190 ggr
Erikalice
0

Bosse river en vägg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag och mamma kom hem fick vi syn på ett stort hål i väggen in till min brors rum. Det visade sig att vår valp Bosse hade roat sig med att bita upp ett hål där. Han tyckte väl att den väggen behöver rivas, eller så ville han göra ett ventilationshål in till min brors rum, vilket iofs kan behövas ;P. Det var iaf tydligt vem av hundarna som gjort hålet eftersom Bosse hade torkat tapetklister på nosen..

Karmatarerskanise
0

Oj vilken katastrof :P
Och vi tyckte det var hemskt när mammas hund naffsade tag i tapeten längst ned vid golvet och sedan drog så de lossnade hela vägen upp till taket ;)

Xiox
0

Hahaa:D

Sara87
0

Oj, vilken en!! :O

kerstinjoh
0

*mässar* jag ska inte skratta, jag ska inte skratta.

Oj, vad jobbigt, ibland har man lust att ge bort sin hund till näraste person man träffar. Jag känner igen det där från den tiden Ida fanns hos oss. Hon gick lös på det mesta.

Men det är inte roligt när det händer.

Sara87
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Min mamma drömde faktiskt häromnatten att jag gav bort Tjatte till en tant bara för att hon tyckte att han va så söt.. :D Å inatt drömde jag att jag gav bort en av mina katter :S Tur att det bara är drömmar.

kerstinjoh
0

# 5 Först drömmer man, sedan händer det!Oskyldig

zeretki
0

Det kan inte vara så att han letar efter något där? Typ. råttor? ELler så kanske han markerar för mögel?

kerstinjoh
0

#7 ja, så måste det vara. En mögelhund!Skrattande

Erikalice
0

Haha! Ja jag ska nog säga till pappa imorgon att det nog är för att han är en mögelhund som han har sönder väggen. pappa blir nog mycket gladare då =P

kerstinjoh
0

#9 Din pappa måste bli jätteglad för mögelhundar är jättedyra!Flört

zeretki
0

*fnissar*

kerstinjoh
0

Blev din pappa glad över upptäckten av en dyrbar mögelhund i familjen?Fundersam

Erikalice
0

#12 Nä han trodde inte på att Bosse är en dyrbar mögelhund. Och han har spenderat nån timme på att täcka över hålet med en stor masonitskiva nu, så nu kan Bosse inte göra hålet större iaf.

Liss
0

å fy tusan! Jag skulle börja störtgråta och bli fly förbannad på en och samma gång:P Blä vad jobbigt.. speciellt som jag, om man bor i hyresrätt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

blackangel
0

ja de kan de små banditerna haha

bastard
0

Haha! Vilken söt bild, tagen på bar gärning lixom :)

Min Bamse var oxå en riktig gangster när han var liten. O den andra, han är't än :D

blackangel
0

Mina två terrosrister roade sig med att bita sönder golvet i hallen icke skoj då då:/

paivi
0

Min första hane bet sönder 2x2m golv oxå ;)

De andra har fått nöja sig med möbler, skor och dylik…