Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 448 ggr
[Tismon]
3

Vill du gråta?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag seriöst började storböla när jag såg detta…

Tarotstollan
2

Tur jag inte vet vem som gjorde detta mot hunden, och alla djur, för jag hade fått tillbringa resten av mitt liv i fängelse om jag bott i Amerika.
Stackars alla dessa djur och denna hunden😭😭😭😭💔💔💔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Tismon]
2

#1: verkligen…

Mitt hjärta gör så ont när jag tänker på alla djuren som far illa… Jag förstår inte hur någon kan se ett djur i det skicket och inte gör något. Jag förstår inte hur någon kan låta det gå så långt.

Jag är så ledsen för alla djur som blir illa behandlade, vanskötta, misshandlade…. Människor förtjänar inte djur, djur förtjänar bättre än oss 😭💔

[Lilium]
1

#2 jag håller med…

HUR kan människor göra detta!?

Djur förtjänar mer än oss och bättre!

Karmatarerskanise
3

Jag klarar inte av att titta på sådana videos. Alldeles för jobbigt att se!

Zadeira
3

Lika väl som jag blir förskräckt över de som utsätter djur för sånt blir jag glad i själen när någon vänlig människa tar sig an en sån här hund och ger den livet tillbaka. Det finns hemska människor, men det finns tack och lov helt underbara människor också.

[Tismon]
1

#5: Helt klart, kvinnan som tog in vovven är ju bara guldvärd och sådana människor är människor som förgyller vår värld!

Draken
0

Det är fruktansvärt 😥

Hade jag fått tag på den som gjorde detta, hade jag förmodligen hamnat i Dödscell 🤬

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Vixxen
0

Tragiskt att det får gå så illa…. 😡😢

Heddiz
0

Jag tycker det är så GRYMT🤬

Så jag var t.o.m med i flera amerikanska FB grupper mot djurplågerier förut-där man skulle skriva på petitions, men när jag hade sett för mycket grymheter under något år och det kom nya hela tiden från KINA - där såg jag min sista film - där dom höll på att skära av skinnet på en levande hund och när hunden ville hjälpa till att dra av sig skinnet så fick den sig en smäll…😭

Sen drömde jag mardrömmar om det där och var tvungen att sluta o skriva på..

Det var fint att se att den fick hjälp o ett hem❤️

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Karmatarerskanise
0

#9: ja fy, det var någon sådan video från Kina som fock mig att bestämma att aldrigmer kolla på sådant. Det går inte att få bort de bilderna :(

[Tismon]
1

Jag visste inte ens att man filmade sådant…. Jag hade aldrig klarat att se sådana filmer, bara tanken på det gör mig illamående och gråtfärdig fyfan…

Heddiz
0

#10: Nej precis, det var oftast bilder och bilderna i sig var sisådär och ibland var det videos, men inte SÅ grymt…

Tills jag såg den sista och jag minns 4 år senare nu hundens ögon från en av dom - det var en skinnad hund från nos till svans som lyfte på huvudet och tittade rakt in i kameran med sina stora bruna ögon 😭

Sen drömde jag mardrömmar och kunde inte fortsätta skriva på listor.

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Karmatarerskanise
0

#12: ja jag får tårar i ögonen av den senaste jag såg. Kan inte hantera det :(

[Tismon]
2

#12: De människorna borde brinna i helvetet. Jag hoppas att de hamnar i en olycka och måste leva livet med smärtor och sjukdomar, att deras närmaste dör. Jag önskar inget annat än världens smärta på de sjuka jävlarna.

Det finns få människor jag hatar men är det något så kommer jag aldrig ha sympati för riktiga djurplågare. Jag hatar djurplågare med en passion.

hemul
0

Hemskt. Den värsta film jag sett var en dokumentär om vad man gör med fr.a. podenco-hundar I Portugal när jakten misslyckas. Då straffar men nämligen hundarna. En fin gammal fin tradition tydligen. Straffet kan bestå i att de släpas levande efter en bil till bara slamsor återstår eller de hängs i ståltråd så "tårna" precis nuddar marken. Jag var så arg. En del utmräglade hundar kan ju bero på olyckliga omständigheter, en psykiskt eller fysiskt sjuk ägare t.ex., men detta var så medvetet och ondskefullt gjort för att plåga så mycket som möjligt.

Tarotstollan
2

De tar ut sitt eget misslyckande på oskyldiga djur!🤬😭😭
Hur sjuka och galna är dessa människor? De lever bland oss "normala människor" och de har barn, familjer och vad gör de när de inte har djur att tortera längre?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!