Hundar iFokus

Hundar

Läst 356 ggr
Karmatarerskanise
1

Ut ur en storm in I nästa

När man äntligen var förvi gastron kommer nästa skit.
Fick nu veta att om 6 månader blir min avgift över 1000kr per månad för en 2 åring. Massa kunder har lämnat bolaget men för mig med sjuk hund är det bara skit. Vill inte ge dom en krona till. Sedan maj förra året då det kostade 360 till tusen på 2 år på unghund.
Hade aldrig kunnat tro någon höjer så mycket. Jag vägrar betala så mycket.

Och vad kommer då gamla hundar kosta?

Ja, så nu gäller det att få ordning på oddd sen hitta bolag som är villig att göra undantag

MonicaLagerquist
0

Vad är det för bolag du har?

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Karmatarerskanise
0

#1: manypets.

Maleficum
0

Alla försäkringar verkar ha höjt avgifterna!

Vi hade agria på vår Pudel och på de två år vi haft henne har premien dubblats!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Karmatarerskanise
3

Alltså nått måste göras för snart kan bara rika äga hund. Har man inte råd med försäkring har man inte råd till vård.

Hundar hjälper väldigt många med psykiska mååendet, det får inte bli omöjligt pga hagarna hetsare som höjer konstant.

Staten måste in och hjälpa och betala en del av djurvården.

Karmatarerskanise
2

Är så ledsen. Känner att allt kommer bli skit och så står vi utan försäkring.

IngelaTherese
0

Men usch vad jobbigt! Vilket försäkringsbolag har du?

Karmatarerskanise
0

Manypets

[Moon AppleGrey]
0

#3: menar du att ni har bytt försäkringsbolag till pudeln, eller har jag missförstått din kommentar?

Maleficum
1

#8: Vi har bytt nu (till Many Pets för den var fortfarande mycket billigare med bättre villkor än Agrias var).

Men det är verkligen en djungel med försäkringarna och det känns som att hur man än gör eller väljer så känns det som man gjort eller valt fel :P

Men, peppar peppar, har hon hittills hållit sig frisk så vi hoppas på att det fortsätter så.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Moon AppleGrey]
1

#9: okej, då förstår jag.

Ja, det har du verkligen rätt i.

IngelaTherese
0

Jobbigt för dig. Jag har nyligen skaffat Many pets eftersom se fått "bäst i test "
Var 3 olika val gör mig. Måste skilja sig mycket beroende på hundras då. Jag betalar ca 5000 per år, 1500 självrisk. Men höjer de senare då byter jag… usch för det du berättar😔