Gastroskopi
Idag ska min pälskning sövas. Hans magproblem blev värre än vanligt och eftersom foderbyten inte har hjälp ska vet göra en gastroskopi och ta biopsier.
Blir alltid orolig vid sövning det är ju inte riskfritt. Och att lämna livrädd hund bland främlingar utan att kunna förklara varför är riktigt hemskt!
Och vem vet vad dom hittar i mage och tarm :/
Tänk gärna på odd vid 09 ❤
Håller tummarna för Odd.
/Maria

Håller tummar och tassar.
Stolt ägare till tre La permer
Hoppas det går bra för lille Odd
Håller alla tummar och tår för Odd. Speedy och Azzy skickar styrkekramar 😊
Tack ska ni ha. Var fruktansvärt att lämna honom. Han är så rädd. Och är mitt allt. Började fulgråta när jag pussade honom hejdå.
Men lille gubben. 😧
Visst skär det i hjärtat när man har en rädd hund men han får förhoppningsvis lite lugnande. Ta hand om er!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Du får berätta hur det gick!
Kom nyss hem med odd. Han överlevde :)
Det verkar som hela tarmen har inflammation. Det tog flera prover som tar 2 veckor. På dom kommer man se vilken typ av inflammation det är och kan börja kämpa med rätt mediciner och kostplan.
Då ska säkert allt bli bra.
/Maria
Usch fy vad dyrt. Men vad skönt att ni hittat vad som är fel. Nu kan ni behandla honom och såsmåningom så lär han bli bättre lille Odd. Klappa honom och ge han mycket kärlek från alla oss här på hundforumet :)
#10: Ujuj, de är inte billiga våra pälsklingar , tur att det finns försäkringar 😉
#12: till dom chockhöjer premien så mycket qtt man inte kan ha kvar den.