Har ni köpt något

Inte ännu men det blir väl ett ben å nån leksak
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

VA ger man hundar julklappar ?
Kan de öppna paketen ?

Vi har redan köpt en julklapp till han, det är en ny bädd, den ser precis ut som den förra, fast den andra är sliten nu, så han får en ny, sen ska vi köpa en sele till han :)
#2 dom flesta här inne på HiF ger sina hundar julklappar, inte alla hundar kan öppna paket, men vissa kan! :P
Nej, inte köpt nåt än men det blir något extra gott :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ska köpa något som piper högt, mycket, länge och alltid till Udda=)
2, hej benny…finns massor att köpa till sin hund som både hunden och ägaren har behov av….själv tänker jag köpa en ny första hjälpen låda till min herre,den andra börjar bli sliten ;-)…men i julklapp får han ett smaskigt märgben inslaget i paket och han öppnar dom själv definitivt och riktigt kul har han också :-)
Jag har köpt en cool gris med grymtljud, den är rosa. Sen ska hon få ett ben som ser ut som en sån där klubba man hänger i granen. Sen har jag köpt små ben som hon ska ge till sina hundkusiner(mina syskons hundar).
Tjatte ska få ett märgben :)

Nej. Tror att dom fåt nöjda sig med grisöron eller liknande…
Vår lillkille kommer få ett tuggben, ett nytt halsband och ett par strumpor (slipper han tugga sönder våra *skrattar*).
Nackdelen är att han bara snor de strumpor som är mest använda och utslitna.
Så nya strumpor kommer han inte vilja ha. 
Får väl ge han ett par av husses gamla utslitna strumpor. *haha*
Ja Aramis har en bläckfisk som piper som väntar på honom i ett paket
Också blir det nog ett gott ben också

Nope, inte än. Men han kommer att få 1 ben och något mer :)
Håller på och syr en regnjacka + det blir nog även lite godis och något pipdjur

Haha, nu ska jag springa runt och skvallra, för alla era hundar. "flinar"
Jag ger inga julklappar till mina hundar, de får saker vid behov och godis, och ben med. De får ett ben varje fredag, och godis har vi som belöning hela tiden.

Semlan ska få en ny mjukis och några grisöron.
#5 haha, du är medveten om att du kommer få höra de dagarna ut hela tiden också va?;P
#11 Ja de är nog bättre om du köper nya strumpor till er och ger dem gammla slitna till hunden;) hihi
#12 Ja just de, det var den där bläckfisken som grymta?:P:O
#15 Jo men även om hunden får godis när man tränar osv så kan de vara lite mer specielt på julafton, eller?;D
Ecko får nog en hel massa saker, för som jag sagt ska han vara hos exets mamma.. Och hon kan ge mängder till honom, så han går nog inte lottlös inte.
Av husse hade jag tänkt att han kunde få en sele, men de ser inte ljust ut just nu.. hum!! (han lovade:(.. Och av mig, mjaa de blir nog ett märgben om han orkar efter all mat hos fd.svärmor:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#17 Jaa det stod att den grymta men det gör den inte! :P Den piper och skallrar :P
#18 Nemen, faaaaalsk reklam;)
#19 Ja visst ;) Men jag tror Aramis överlever utan grymtandet, det är han så duktig på själv!:P
#20 haha, tror ju jag med.. dem måste ha skrivit fel egentligen.. trodde nog de var en gris:P

#17 Jag är van…och döv=) Hon älskar allt som låter… Vissa saker får hon bara ha utomhus (eller när hon är ensam hemma) för att det låter så högt att det gör ont i öronen… Fast Udda gillar dem=)

#17 Njaaa, alltså jag tror ju inte att hunden vet att det är jul. Det jag isåfall ger dem är tiden, jag är ju ledig i flera dagar, mellan jul och nyår och vi kommer att tillbringa all tid tillsammans. (Utan att matte jobbar emellan) Det tror jag uppskattas väldigt mycket.