Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 812 ggr
kerstinjoh
0

Stäng hif!

I fokus är trögare än det trögaste!!

Trots upprepade åtgärder fungerar ej hif tillfredsställande. Mycket ofta är i fokus så trögt att jag väljer att ej gå in där.

Tråkigt, men varför vara på en sida som ej fungerar?

gejsa
0

Det är ju bara just nu. Det går över. Bara dom hittar felet.

Karmatarerskanise
0

Nja, jag har nästan var dag problem med iFokus. Ca en gång om dagen får jag att det är fel på sidan. Inte bara nu. Nu har det varit extremt.

[Vargnatt-]
0

Har också iaf en gång per dag att det kommer upp error för mig =/

kerstinjoh
0

Nej, det är inte bara idag. Det är ett ofta återkommande fel i hif. Tyvärr. Hif och övriga ifokus-sidor tappar många besökare pga detta.

Liss
0

japp, har vart så för mig sen jag vart medlem. Och de var väl 11 månader sen eller nått.. de har alltid vart nått fel med iFokus..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

Det har väl varit fel i kanske en vecka som det kommer error flera ggr per dag. Men dom försöker ju iaf. Och inte tappar dom så mycket härifrån det tror jag inte. För för det mesta så fungerar det här iaf.

Chippers
0

Speciellt idag och igår har det fungerat sämre än sämst, hur segt som helst och massa error hela tiden , gahh ;P

Karmatarerskanise
0

gejsa det har inte varit bara denna veckan. Även jag har haft problem sedan jag startade mitt konto här, och det är över ett år sedan. Verkar inte bara vara jag som har det problemet. Men jag stannar ändå :P Klarar mig inte utan

Vattnadal
0

Onekligen så blir man beroende! Det är ju sjukt irriterande när man sätter sig och vill ifokusa en timme innan man sover, och fastnar 3 timmar, så egentligen skulle man vara glad när det krånglar, och man kan komma i säng i tid för en gångs skull!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

gejsa
0

#8# Jag har varit här sedan det öppnade och så mycket problem som det varit den senaste veckan har det inte varit någon gång. Men dom håller ju på och uppdaterar sägs det sedan vet dom inte felet riktigt. Men dom förösker ju fixa det iaf.

Karmatarerskanise
0

Ingen påstår att det varit som denna veckan. Men jag har ungefär en gång per dag fått felmedelande. Oerhört irriterande.

Man är lycklig de få dagar det inte alls är några prob :) Hoppas de kan få bort alla sånan fel.

gejsa
0

#11# Jag får ju även det när mitt jäkla luftburna bredband försvinner några sekunder för mig. Så jag är van vid att det blir error då och då.

Liss
0

japp.. de är absolut inte lika illa som nu.. men har alltid varit error någon gång om dagen.. men de brukargå fort så är man tillbaka igen. men alltid vart så

SaraC
0

Nej såhär illa har det inte varit förut. Hoppas de får ordning snart.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Faxlin
0

Att uppmana till att stänga sidan tycker jag är en trist inställning faktiskt.
Det har varit problem till och från inne på iFokus, men det beror oftast på att de försöker fixa nya saker åt oss eller att de betyder något i systemet för att iFokus växer så det knakar.

Dock det som varit sista veckan är oerhört jobbigt, och jag vet att grabbarna bakom sliter sitt hår för att hitta felet. Inte alltid dock som felet kommer och slår en i huvudet.

Men att gå från att man blir irriterad över att sidan är nere till att uppmana den till att stängas¨det tycker jag är tragiskt och ledsam inställning.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

En rubrik ska synas!

Däremot har jag EJ uppmanat, eller föreslagit att hif ska stängas.

kerstinjoh
0

En rubrik ska synas!

Däremot har jag, i undertexten,  EJ uppmanat, eller föreslagit att hif ska stängas.

kerstinjoh
0

Nästan dubbelt inlägg. Går ej att gå in och korrigera text!

Malin-A
0

jo dom försöker verkligen göra allt dom kan för att det ska funka som normalt igen.. och det kommer att bli bättre.. jag tycker också det är irriterande men försöker att hålla ut ett tag till… så snälla gör d ni me..

[Vargnatt-]
0

Håller ut här iaf, kommer garanterat inte lämna sidan :) Drar några fina ramsor när den krånglar och sen är det bra :P

AnneN
0

Håller med Vargnatt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

Jag med! :)

Liss
0

hehe.. jaa de gör jag med.. vill inte heller att sidan ska stängas ner öht. Tycker bara de är så här jämt.. men absolut inte i närheten av hur de vart nu som tur är.. men man svär som sagt och försöker hundra gånger:P

zeretki
0

Jag tycker absolut inte man ska stänga en sida bara för att det inte går att komma in nån gång. Det händer. Sajten är trots allt gratis…Eller hur?

Jag tycker nog att rubriken är provocerande och tråkig, men det är bara jag det… Jag tolkar det negativt iallafall. Känns inte så bra.

kerstinjoh
0

Hur man läser saker beror mycket på betraktarens "glasögon". Inte sant! Glad

lill-jarven
0

Jag kan inte hantera mina inlägg eller ladda upp bilder! Något irriterande eftersom sista dagen för fototävlingen är imorrn..

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skicka bilden till mig då lill_jarven?? jag kan lägga in bilder tror jag..

Lis1_87@hotmail.com

lill-jarven
0

Tack! :D Har mailat den

kerstinjoh
0

Du är väl för go Lisette!!!

Hur går det med tassen?Oskyldig Å lottas tass?

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

går de här inne då?

ecko vill ha sina tassar ifred jue.. annars kan han inte gå:P

Liss
0

tyvärr malin..(lill_jarven) men de verkar faktist som man inte kan lägga in fler bilder i den tråden.. de kanske stängdes ner när tiden var ute?

[Vargnatt-]
0

Hm måste fråga, är det bara min inläggs lista som inte uppdateras som den ska? Alltså den man har på sin egen sida.

SaraC
0

Sista datum till Fototävlingen ska ju va imn :/ Så de ska ju gå att lägga in

Liss
0

Jo, men jag kan ju lägga in här men inte i den tråden??

zeretki
0

"Stäng HIF". Hur kan man tolka det på annat sätt?

Du skriver också, "varför vara på en sida som inte fungerar?"

Hur kan man tolka det positivt?

kerstinjoh
0

Förllararl igen; "Stäng hif" är enbar en rubrik som skulle synas. Rubriker bör synas för att locka till sig folk. Så sant!

Däremot har jag, i undertexten,  EJ uppmanat, eller föreslagit att hif ska stängas.

I underskriften har jag endast skrivit;

I fokus är trögare än det trögaste!!

Trots upprepade åtgärder fungerar ej hif tillfredsställande. Mycket ofta är i fokus så trögt att jag väljer att ej gå in där.

Tråkigt, men varför vara på en sida som ej fungerar?

Det är exakt så det fungerar, läs även tidigare svar.

Jag har inte lagt in några värderingar i tråden. Det är du som utläser dem!

Snuttan2
0

Du låter som kvällstidnignarna nu Kerstinjoh…. …och det är inte en så bra sak ;)

Malin-A
0

jag tror inte heller kerstin försökte att uppmana folk att lämna hif.. utan va nog mest irriterad över att d inte funkade..

//Lill-Kerstin Kyss

kerstinjoh
0

Jag föreslår att ni läser om inlägget igen!

Sedan finns det INGET possitivt med att vara på en sajt som inte fungerar, eller krånglar ofta.

Karmatarerskanise
0

Bortsett från krånglet är det ju en massa positivt här inne?

kerstinjoh
0

Självklart. Jag har inget annat sagt!!!!!!

Lotta
0

*viskar* Kerstin brillorna sitter på näsan Hemlis Jag fattar exakt vad du menar!!!!! *skriker*

Lisette när får jag tassen jag väntar faktiskt fortfarande Oskyldig

Liss
0

haha.. va fasen är de här! förstår inte ni att ecko faktist behöver dom för att GÅ!:P

Lotta
0

Jamen om Kerstin tar höger fram och jag vänster bak…då går det BRA *fniss*

Liss
0

naee!!! stackars lilla nuffe!!:S bara två tassar?.. *snyft*:P

Lotta
0

Jamen han kan väl låna en tass av Skorpan då om du ska vara så knusslig *ASG*

Liss
0

haha..de skulle se ut de va!!:P

Lotta
0

Ja det skulle väl vara snyggt Oskyldig

Liss
0

försökte fixa i paint.. men de vart så lustigt. åtminstonde så är båda vita på tassarna iaf

Lotta
0

Fixa på du puman själv ska jag krypa net i sängen, nattinatt och en massa kramisar från gävle =)

Liss
0

hum.. jag väntar ju på att en kille ska komma in på msn Generad
han är FN soldat i afganistan och kommer in om en timme.. haha!

men sov sött:) du fick en liten hälsning i en annan tråd

Karmatarerskanise
0

Vad häftigt lis1 :) Hur har ni kommit i kontakt?

Liss
0

haha.. jaa!:)
jag har faktist haft honom på min msn lista i 2år.. och de roliga var att de känns lite som ödet! Igår ringde jag "husse" och sa att jag aldrig mer vill höra av honom.. och exakt samma dag börjar den här killen prata med mig igen:P vi har inte pratat på 1 år kanske..

Men han bor i Malmö:S lite långt.. hehe..men han ska hälsa på när han har "semester" om tre veckor.. men sen ska han tillbaka då till afganistan. Just nu sitter han i ett torn och vaktar;P

Karmatarerskanise
0

Då bor han nära mig ;) Helsingborg. Ja det verkar vara ödet de :) Men hur känns de att han är där borta?

Har jag din msn?

Liss
0

hehe jaa, de gör han då:P men ni känner inte varandra va? tss.. jag menar malmö är ju inte så litet så alla känner alla;)

jag känner honom ju inte jätte väl.. men de är ju lite läskigt att han ärdär borta faktist. Han går ju och av väpnar dom dära som krigar där.. så kan ju hända precis vad som helst.

neeh de har du inte:P Lis1_87@hotmail.com

Karmatarerskanise
0

Vet inte om jag lyckades adda dig?

hermoniee@hotmail.com

Liss
0

joo då:) du ser väl en liten ecko på bild..och dessutom heter jag ju Lisette så:P

Karmatarerskanise
0

Hm, jag ser dig inte? Skriv till mig?

Karmatarerskanise
0

OOPS, found u ;)

Liss
0

sorry.. var på toa och tvätta facet:P

lill-jarven
0

Om nån vill så är det bara att adda mig också lill_jarven@hotmail.com (otippad mail va?) ;P Alltid kul med fler kontakter :)

Karmatarerskanise
0

då addar jag dig då :)

Tina-A
0

Varför pratar ni om er msn i denna tråd? Kan ni inte starta en ny tråd om det? Blir svårt att veta vad som är relevant i tråden om ni börjar snacka om annat mitt i, som för övrigt inte har en susning att göra med det rubriken antyder.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

puppy_lover
0

jag hoppas då att snön inte försvinner helt pga den globala uppvärmningen:s     det blir ju bara mindre och mindre snö här i umeå för varje år…

Liss
0

erhm

Liss
0

bild på ecko?kanske

Lotta
0

Tina_A Nu vet inte jag riktigt varför du hakade upp dig på just det om msn, om jag tittar igenom tråden så har vi väl i princip flamsat sedan i början, och personen som startade tråden har inte opponerat sig och den handlade om att stänga HIF…och vad säger man om det???? =)

Jaaa Lisette Eckobild ;)

Tina-A
0

#67: Jag tycker att det mesta innan #42 handlade om tråden.

Tycker bara det är svårt att läsa en tråd och sålla ut det viktiga när det handlar om helt andra saker i över 20 inlägg. Vet inte om jag missat nåt viktigt mellan dessa inlägg, som faktiskt handlar om ämnet, men har ingen lust att läsa massa flams. Så det är tråkigt tycker jag.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Liss
0

haha.. försökte lägga in bild för att se om de funka.. men de gjorde de ju inte som vanligt:P

Lotta
0

Jamen Tina_A Det finns inte så mycket mer att tillägga en om átt HIf krånglar och att grabbarna håller på med det. Och att stänga Hif är ju ingen lösning det har vi ju kommit fram till. Men visst vi ska starta en ny OT tråd, men jag tror endå att den här tråden har tjänat sitt syfte, en av våra Hifare var trött på allt strul här inne och nu jobbar dom på att lösa felet.

Nej Lisette det går inte att lägga in bilder tro mig jag har försökt 3 ggr och nu sk*ter jag i det Skrikandes

Malin-A
0

sen är det väl lite upp till trådskaparen vad som ska stå här o inte, känner jag kerstin rätt så har hon nog inget imot att vi babblar i hennes tråd =)

Liss
0

3 gånger lotta.. jag har försökt 700059743974 gånger:P Och när de väl funkar så SER INGEN ANNAN BILDEN ÄN MIG!!! de funka ju me lill_jarvens bild för tusan gubbar.. grr!:P

Lotta
0

*morr* *fnys* *grrrrr* Skrikandes Just nu för tillfället hatar jag Hif…men bara för tillfället…förlåt killar Oskyldig

KerstinP
0

kerstinjoh, jag tycker det är tråkigt att det strular på iFokus och har full förståelse att du och alla andra också blir trötta på att det inte fungerar perfekt men jag tycker du tar i alldeles för kraftigt. Jag kan inte hålla med dig att man behöver skriva som du gör för att göra sin röst hörd. Du skriver att varför ska man vara på en sida som ej fungerar? Det är helt valfritt,Du väljer själv.

Grabbarna bakom iFokus jobbar så mycket det går och jag återkommer med mer besked när jag själv fått mer information. Då i en annan tråd./KerstinP sajtvärd

Lotta
0

Kerstin jag har försökt lagt in Skorpan på sommarbildelden men det gick inte, sedan försökte jag maila dig i sista minuten, men jag vet inte om jag lyckades med det heller för jag vart så stressad, kan du pm om det gick fram ;)

SaraC
0

Tror inte Kerstin bryr sig så mkt om att de bytte msn i denna tråd…

kerstinjoh
0

Ni får byta både msn och bildelar i denna tråd. Såklart! Skrattande

kerstinjoh
0

#74 "Du skriver att varför ska man vara på en sida som ej fungerar? Det är helt valfritt,Du väljer själv."

Naturligtsvis väljer jag själv om jag vill besöka en dåligt (tekniskt) fungerande sajt.

Jag har många ggr fått göra det valet att ej besöka hif pga avbrott, tröghet mm. Men samtidigt väljer jag att försöka igen eftersom jag tycker om hif och mina vänner här.

kerstinjoh
0

#71 man får t.o.m. skriva om rosa luckor i denna tråd.Fast bara om man skickar 10:-

kerstinjoh
0

Lottisen har ej kunnat se om jag fått något mail. Vi är i torpet, men just nu hos "Nicki".

Malin-A
0

får man??? ohh men hmm du kan få 10 kapsylpengar blir det bra =D

gejsa
0

Fniss är du aldrig ledsen kerstin?

SaraC
0

Haha du är rolig du Kerstin. Nån som är intresserad av en bättre begagnad ljuddämpare? ;)

kerstinjoh
0

Ummm, ljuddämpare???

Pst…….har du själva pickadollen då???

Kapsyler går bra, men minns jag inte fel så är värdet på 10:- lika med 11½ kapsyl. Snålis-malin!

Malin-A
0

ok ska nog gå o ordna 11½ kapsyler.. SNÅL? här kommer jag o erbjuder dig kapsylisar o du kallar mig snål.. ne nu e d skam på torra land =P haha

kerstinjoh
0

#82 ledsen? Nä. har viktigare saker för mig här i livet än att lägga energi på sådant.

Arg kan jag bli, men jag jobbar på det. Det finns viktigare saker!

kerstinjoh
0

#82 ledsen? Nä. har viktigare saker för mig här i livet än att lägga energi på sådant.

Arg kan jag bli, men jag jobbar på det. Det finns viktigare saker!

gejsa
0

Haha fiskar du även på att få så många inlägg som möjligt? 2 samma. *fniss*

kerstinjoh
0

Äsch, "Nickis" tröga på-landet-bredband.

gejsa
0

Haha precis som jag då. *fniss*

Lotta
0

Man blir bara trött på att ödsla energi på att lägga ner tid på att bli förbannad på sk*t…håll med mig Kerstin…mycket roligare att sabba din tråd *ASG*

Malin jag vill också ha kapsyler för att jag lägger ner så mycket tid på den här sidan…minst lika många som Kerstin. Jag håller nämligen på att bygga en liten stuga till min gubbe, som jag kan skicka ut honom till när han är allt för bedrövlig Oskyldig

SaraC
0

Fniss, ja pickadollen kan medfölja, beror på vad som erbjuds som betalning

Liss
0

lotta: av kapsyler?? håller verkligen de då?:P

Lotta
0

Jajjamen jag limmar ihop med sirap det blir jätte hållbart när det stelnar Oskyldig

Liss
0

haha.. ahaa.. men använd sånt där man har till pepparkakshusen ist? smält socker och nått mer eller vad de är.. de blir riktigt hårt.. :P hihi

Lotta
0

Tack för tipset…hoppas nu Malin sätter fart med kapsylerna ;)

Malin-A
0

ska du också börja me kapsylisar nu Lotta =)) hehe

Lotta
0

Japp jag ska bygga en liten gubbkoja till Jonny, när han är sur och grinig kan jag kasta ut honom i den *fniss*

Malin-A
0

haha då måste du ta kort på den när du bygger lilla kojan =D

Rommel
0

Hej, vänner! Hrm, jag har inte haft tid med er. Men ser att det har varit krångel med sajten ändå.  Verkar inte så segt ikväll iaf. Har det blitt bättre eller?

Lotta
0

Jag har inte haft nått strul en iaf, men igår var det rent ut sagt bedrövligt för att inte tala resten av veckan som varit *hua* Så du har inte missat nått =)

Lotta
0

Jag har inte haft nått strul en iaf, men igår var det rent ut sagt bedrövligt för att inte tala resten av veckan som varit *hua* Så du har inte missat nått =)

gejsa
0

Haha inte haft strul och skriver 2 inlägg på en gång. *fniss*

Lotta
0

Ja det där hände faktiskt i en annan tråd också, varför blir det så?

gejsa
0

Haha samma fel som jag kanske. Det blir error och då trycker man en gång till så råkar det bli dubbelt när man väl ser vad man skrivit.

Lotta
0

Nej men det har inte blivit nå error heller och jag har bara tryckt en gång Fundersam

gejsa
0

Haha det skyller du bara på.

Lotta
0

Mjaeee kan ju skakát till lite på handen man vet ju aldrig *ler*

gejsa
0

Ja det är nog gammeln som är i farten vet du. *ler*

Lotta
0

Jaaaaaa så kan det va….för så kan det gå¨då *fniss*

gejsa
0

Du vet jag gör ju så ofta. Gör dubbla och ibland tripplar jag. Men jag är också äldre än du. hihi

Lotta
0

Jajaja inte mycket damen, inte så att det skulle bli tripplar iaf =) I vilket fall så brukar Åsa gå in och rätta till det =)

Malin-A
0

har d vart symöte (tantmöte) här igår kväll eller? hahaha =P

gejsa
0

Tantmöte!!! hmrf

Malin-A
0

haha om tantisar samlas o pratar me varandra så måste d va ett tantmöte =)

gejsa
0

Nehej du det heter inte tantismöte. Det heter bara möte. *ler*

Malin-A
0

möte med tanis före =) haha

gejsa
0

Haha din elaking. Det är inte kul att vara gammal. *snyft*

Malin-A
0

men Gejsa då, man e inte äldre än va man gör sig.. gammal e man när man bara sitter i ett hörn o blir tråkig bara för att man tror att man e gammal…

gejsa
0

Jo, iofs. Vi säger det då. *ler*

kerstinjoh
0

#92 Går det bra med kapsyler?

LOTTISEN!!!! Får min gubbe plats också??

Lotta
0

Klart jag bygger ju ett så alla sura hif gubbar får plats, vi måste ju förvara dom om vi ska sticka till varmare breddgrader…du kan ju bara tänka dig va sura dom kommer bli då Oskyldig

Och jag tänker då inte lämna min i lägenheten ensam då, man vet aldrig vad som kan hända, man kan ju komma hem och hitta en av transvestiterna i sängen huaaaaa!!!!!

Malin-A
0

jag skickar min direkt när d e klart =P

Lotta
0

Det tycker jag att du ska göra Malin, tänk vad skönt att komma till värmen och dricka lite paraplydrinkar och kolla in lite snyggingar ;) Vann jag en hel massa pengar så skulle jag bjuda en del av er här inne och fy vad roligt vi skulle ha ;)

Klippen_Zacke
0

Jag har problem , jag får mej bara in på kanin iFokus och måste gå därifrån till hundifokus. det funkar men ganska tröttsamt att behöva göra det alla gånger :/ ;P

Malin-A
0

ja oj va skoj d hade vart Lotta =) party långt in på natten på stranden =P

V-lang
0

Hahaha långt in på morgonkvisten =D

Xiox
0

Och du sitter och skrattar Lotta! ;) Det var väl inte ovanligt? eller hur Kerstin? :P

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.