ska jag låta han hållas??
Bonny är väldigt mkt på mig nu. Antagligen känner han på sig att jag när som ska få en liten bebis för minsta steg jag tar så ska han med. Går jag upp mitt i natten och ska på toa stiger han med mig och ska med in på toa och lägger sitt huvud på mitt ben…nöjer sig inte att sitta utanför dörren utan då krafsar han tills jag öppnar. Sitter jag i soffan så ska han helst ligga på mig med huvudet på magen och kan han inte det så ligger han i sin bädd på golvet och kollar på mig hela tiden.. tassarna slår han med hela tiden och ska ha uppmärksamhet och det spelar ingen roll hur barnen vill leka med honom, han lämnar inte min sida…ska jag låta han hållas så här? Känns nästan lite sjukligt…eller är det normalt beteende? Säger jag åt honom att gå och lägga sig blir han jätteledsen och ser ut som 7 svåra år……….samtidigt som det är jobbigt att ha honom så på mig nu när jag är så stor och har ont…

Han känner på sig vad som är på G och vill antagligen skydda dej. Tycker du att han är för påträngande så ska du självklart sätta gränser
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

När jag väntade min dotter så följde min tik efter mig som en skugga hela sista veckan. Och sista dagen ska vi inte tala om, då satt hon som ett plåster. Hon hade full kol på vad som var på gång.