OT. Gåta
Vad är det som har snurrat runt runt runt, är blött, är allt i mörka färger och har MASSOR av små små små gelesmulor på sig?
En hund? 

nää..
Dotterns morgonmacka, som hon har slängt i väg?

Du börjar närma Dig…. det har med dottern att göra i alla fall….
Hon har målat sig själv med något och är ljublande glad och far runt och visar sig för mamma?

om det vore så bra…

Svaret på gåtan är: En blöja som jag råkade få med i tvättmaskinen. Kan säga att tvätten var alldeles full av små små pappersbitar och gele(silikon)smulor.
Hur får man rent sånt!? 
Jasså var det mamma som bar sig tokigt åt!
haha det har jag också gjort förr,det enda som hjälper är en sån där rulle med tejp man kan köpa du vet….
Ja, man har nog tvättat det mesta under årens lopp!
Fast jag kan inte komma på något så där riktigt tokigt som har hamnat i tvättmaskinen.
Någon annan?

*ASG* Men Zebben då 
Nej jag kan inte heller komma på något, men det kanske dyker upp något senare ;)
Jag har tvättat en bajspåse, men den var ju oanvänd såklart. Så det blev bara en mycket ren bajspåse. Sen har man väl tvättat lite tok genom åren, men inget så extremt som en blöja ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hahaha.. neeh, har tvättat pengar, pennor, lypsil, papperslappar.. men neeh.. inga blöjor:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kan en annan gåta, fast den är liksom bara på skoj, inte baserat på verkligheten som din va :D
Vad är det som torkar å torkar men aldrig blir torrt?

Handduken?

Vem är det som skrattar och skrattar för ingen ting? :)
xiox :-))

Nja, halvt rätt :D tänkte på alla tantisar och snorisar här på HiF :D
haha ja där ser du då hahaha

;D hmmmmmmmmm…..den här då? Va hoppar upp och ner framför datorn? =)

Varför bygger man större fängelse? Svar : För då rymmer det fler.

Vad kallar änglarna sina motorcyklar? Svar : Regnbågar

Olle's Mamma har 3 barn, den första heter Januari, den andre heter februari, va heter då den tredje? (den här frågan, får bara tantisarna svara på, för det är dom som tror att dom är smarta)

Kan d u svaret?? :P nu har du chansen att visa mig hur smart du är =)=)

#20 Jag vet, jag vet!
Det som hoppar upp och ner framför datorn är en tantis!

#23 Dhö….kan den tredje heta Olle, tro!
/halvsnorig tant som vet att hon är smart. 
# 27 jag tror minsann att du har tittat för djup i glöggflaskan!

Grattis Zebben :P nu, kerstin, hur var det med smartheten?? ;) Den här då! Ett flygplan flög från Danmark, sen krockade den på gränsen mellan Norge och Sverige, vart blev dom överlevande begravd?
#15 Ja rätt ;D
#21 Haha, den va bra :)

Zebben, inte visste jag att du var så smart! :O :P :P du är ju smartare än Kerstin ju! :P, just det, du är ju halft snoris och halvt tantis ^^

Japp, en riktigt bra blandning mellan snoris och tantis. Har fått det bästa från båda parter. 
Eller vänta nu….finns det något bra överhuvudtaget att vara tantis på rullator?????? 

Fråga Kerstin och Lotta, dom vet nog :P dom är ju så vana :P
*fnys* tror ni att vi berättar hemlisar för snorisar? *dubbelfnys*

Zebben du får vara med i mitt Tanris gäng =) (vi har det bästa från tantisarna och snorisarna)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Japp, Bios tanrisgäng behöver förstärkning.

ja, det är klart ni gör Kerstin! :P

#35 Snällt! Är gärna med i tanris gänget. Är det ok om vi kallar oss granris nu i december månad?? Måste ju få lite julkänsla i detta tråkiga grå väder… 

Jag vill också vara med ^^, Men jag är ingen blanding ^^, :P

Välkommen till tanrisgänget Zebben =) eller var det granris?
Men Xiox du är ju en tvättäkta snoris =P
_**/Mvh Anne

Jag är ingen tvättäkta snoris… :P på vilket sätt? :D

Hahaha de e klart att du är =)
_**/Mvh Anne

Vill ha ett bevis =P tror inte på nåt annars :P har d nåt test snoris test som jag kan göra? =P

jag ska göra ett nu och lägga ut här.!

1. Är du smart? Svar : ja! 2. Är du smart? Svar : ja! 3. Är du smart? Svar : ja! 4. Är du smart? Svar : ja! 5.Är du smart? Svar : ja! 6. Är du dum? Svar : nej 7.Är du dum? Svar : nej 8.Är du dum? Svar : nej 9.Är du dum? Svar : nej 10.Är du dum? Svar : nej

se där en äkta snoris =)
_**/Mvh Anne

Hahahaha :D Med stort ord-föråd om tantisar, kolla bara här : Tantiga,, töntiga, tändstickor, sticker på skidor i mörkret, dem skidor omkring utan att veta vart dom ska (som vanligt) dom springer som hamstrar i sina burar och sjunger om sin IQ (fast egentligen har dom ingen IQ , det är bara nååt dom tror , precis som vi snorisar tror på tomten)…ser du? :D

Kan bara hålla med Anne här. Dina inlägg Xiox har tvättäkta snoristämpel. Ledsen, håll ut några år så kanske Du är välkommen senare. 

Neeeeeeejjjjjjjj *skriiiiker* :P Jag vill inte, men det är ju faktiskt bättre att vara snoris, för tantisar är ju inte direkt smarta :D

Som Medarbetare på Hif så har jag en speciell funktion. Det är nämligen så att det lyser en liten lampa i högra hörnet på varje medlems Avatar. Grön för snoris och röd för tantis. Vackert blå för oss tanrisar.
Tyvärr är Din lampa fortfarande grön. 
Men vi gillar Dig skarpt ändå!

Wow, jag vill också ha en sånn funktion!! är det HELT sant!?! :D

Absolut! Helt sant! På KerstinJoh´s står det också att hon ÄLSKAR schäfrar. Men det är inget vi ska tala högt om! 

Woooooooooooooooooooooooooooow :D :P KERSTIN , KERSTIN, KERSTIN *ropar* Vart är du, jag hörde nån som sa att du ------>ÄLSKADE<--------- shaffrar :D
Shaffrar o kattskrällen är inget jag vill bli sammankopplad med.

Hej kattskrälle :D hur går det ;D;D